Vraag over Apple account

Vraag over Apple account discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nieuw hier dus ik weet niet of de vraag hier goed staat. Ik heb een probleem met een oud Apple account. Door het faillissement van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21 January 2013, 22:26
» iPhone 5 16GB (Zwart) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 21 January 2013
Berichten: 4
Standaard Vraag over Apple account

Nieuw hier dus ik weet niet of de vraag hier goed staat.

Ik heb een probleem met een oud Apple account. Door het faillissement van mijn bedrijf kom ik niet meer in de bij het account horende mailadres. Ik probeer in te loggen met het wachtwoord dat ik altijd heb gebruikt maar dit werkt niet.
Ik kan mijn wachtwoord dus niet naar dat mailadres laten sturen en de beveiligingsvragen heb ik in de tijd nooit ingevuld.

Alles zou op zich geen probleem moeten zijn omdat ik uiteraard al een nieuw account heb aangemaakt maar iets blijft om dat oude account vragen.
Ik heb alle apps eraf gegooid die om dat oude account blijven vragen maar nog steeds krijg ik een popup dat vraagt om dat oude account.

Tevens staat mijn iCloud account nog ingesteld op dat oude adres. Kan ik dus ook niet aanpassen.

Iemand een idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22 January 2013, 00:55
» iPhone SE 64GB (Space Grijs) [FW: 11.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 9.3.5]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 26 July 2011
Berichten: 2.564
Standaard

Sorry, je had deze suggestie al geprobeerd.
  #3  
Oud 23 January 2013, 13:57
Pleur's schermafbeelding
» iPhone 7 128GB (Zwart) [FW: 10.3.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi 16GB (Spacegrijs) [FW: 10.3.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 12 September 2012
Locatie: Het schone Zuiden met een zachte "G"
Berichten: 239
Standaard

Ik zou zeggen, bel even met AppleCare. Zij kunnen verifiren dat u de eigenaar bent van het account op verschillende mogelijkheden (Ik heb een soortgelijk probleem gehad). Ze stelde mij de geheime vragen, daar had ik er 1 van goed en ze vroegen mij om het serienummer van mijn iPhone en voil, geverifieerd.

Daarna hebben ze een email gestuurd naar een ander email adres dat niet eens gekoppeld was met mijn Apple ID... Via die link kon ik het wachtwoord aanpassen en heb ik ook meteen mijn email adres gewijzigd! Probleem opgelost dus!
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple account giljom iPhone algemeen 4 22 May 2012 20:01
apple account defere iPhone algemeen 5 28 March 2011 15:19
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone Araucaria iPhone algemeen 1 25 March 2011 09:41
i-Tunes account aanpassen / Apple-ID Maartje1979 iPhone algemeen 0 19 April 2010 15:51
MobileMe account wijzigen en Downloads iTunes vraag sponzert iTunes 0 2 July 2009 13:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:17.