Hoe kan iemand aan mijn iMessage geschiedenis komen? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben er al achter, hoe ze het hebben gedaan. via mijn email, want die staat bij mijn ouder op het account omdat zij een pakket ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ben er al achter, hoe ze het hebben gedaan. via mijn email, want die staat bij mijn ouder op het account omdat zij een pakket hebben en dan kan je meerdere mailadressen aanmaken en daar heb je dan machtiging over. Ik heb niets te verbergen, maar heb al geen prive en dat wat ik heb is dan nu ook weg.
Tevens is door dit mijn relatie nu voorbij Laatst gewijzigd door nidachare; 09-04-13 om 10:35. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Eigen schuld, dikke bult ! zeggen ze in Belgie !! |
|
||||
|
||||
Bedankt voor de terugkoppeling.
Het werd idd wel een mysterie zo. Maar je maakte dus gebruik van een emailbox / alias onder de mailbox van de internet provider van je ouders? Dan heb je idd geen volledige controle over je privacy. Mailboxen kunnen gewijzigd worden door de hoofdgebruiker etc. Als een onafhankelijke email neemt, zoals bv gmail, heb je dit probleem niet. Vervelend voor je wat er uiteindelijk gebeurd is, em hoe dat gegaan is - relaties kunnen een moeilijk ding zijn in 't leven. |
|
|||
|
|||
Citaat:
en wat relaties betreft helemaal gelijk. Heb nu ook een gmail dus niemand kan mijn tekst meer aan. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wie weet hoe ik aan de Iphone club app kan komen ? | mrdd | iPhone Apps | 2 | 08-01-13 12:01 |
iMessage berichten komen niet van iedereen aan | Ronnymes | iPhone algemeen | 5 | 11-02-12 16:01 |
iPhone 3GS: Weet iemand hoe ik aan een Duits Simkaart kan komen voor mijn Duitse Iphone? | Iphonegebruiker554 | Unlock | 9 | 04-03-11 20:27 |
Iedereen krijgt mijn voicemail en mijn smsjes komen te laat aan | iPeng | iPhone algemeen | 5 | 11-01-10 20:08 |
weet iemand ook hoe ik all mijn TelNummer van Iphone naar Sim kan overzetten? | slim.thug | Archief | 2 | 18-02-08 03:18 |
|
|