YouTube trage buffering discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Sinds ongeveer een week heb ik een probleem met de buffering met de YouTube app. Tot voor kort had ik hier nooit problemen mee, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
YouTube trage buffering
Beste,
Sinds ongeveer een week heb ik een probleem met de buffering met de YouTube app. Tot voor kort had ik hier nooit problemen mee, maar sinds een week om onverklaarbare wijze wel. Ik heb Fibernet internet, dus daar kan het niet aan liggen. Ik heb dit op de Classic YouTube App, en ook op Protuber. Eergisteren heb ik nog maar een semi-restore uitgevoerd, dus daar kan het ook niet aan liggen. Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Maar je hebt geen Fibernet verbinding tussen de Wi-Fi router en de iPad. Daar kan het wel aan liggen. Interferentie op 2.4 Ghz bijvoorbeeld. Stel de Wi-Fi router eens op een ander kanaal in. Bij voorkeur kanaal 1 of 12 (of 13).
|
|
|||
|
|||
Net gedaan, ik merk niet echt een verschil, helaas.
|
|
|||
|
|||
Ik heb net upgedatet naar 6.1.3 (geen jailbreak), en Jasmine gedownload. Nu heb ik geen buffer problemen meer.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Buffering probleem XBMC | iPatphone | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 23-11-12 05:55 |
Buffering probleem Navi-x | pjb73 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 10 | 21-11-12 23:51 |
iPad3 video buffering probleem | FrontRunner | iPad algemeen | 0 | 11-11-12 09:38 |
Buffering probleem via draadloos netwerk/NAS | Lucien1966 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 41 | 28-03-12 10:06 |
Zoektocht: Mediaplayer met custom buffering | neowam | iPhone algemeen | 1 | 23-12-09 12:53 |
|
|