Wachtwoord FB onthouden in safari discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Inderdaad, dat bedoelde ik. Je kan ook naar je tabbladen gaan, dan staat het links onderin...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Inderdaad, dat bedoelde ik.
Je kan ook naar je tabbladen gaan, dan staat het links onderin |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Bij mij was dat niet de oorzaak / niet het geval...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hier ben ik ook al een hele tijd naar op zoek. Ik kan de agenda van mijn werk via een https protocol bekijken. Ik moet altijd mijn gebruikersnaam en wachtwoord invoeren wat erg vervelend is. Het enige wat ik heb kunnen vinden is Atomic Lite browser in de appstore. Hier kan je de login gegevens wel opslaan maar toch moet ik deze dan na opnieuw inloggen toch weer invoeren.
Mijn collega's met een smartphone waar Android op draait hebben hier geen last van. Maarja dat is natuurlijk geen oplossing ;-) |
|
||||
|
||||
Ik gebruik gewoon de app van LastPass, de wachtwoordmanager. De in-app browser is niet bijzonder, maar mijn wachtwoorden zijn te lang, willekeurig en dus te veilig om te onthouden. Ze bieden ook de optie om middels speciale bladwijzers in te kunnen loggen. Erg handig allemaal
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
De bladwijzers in Safari en de mobiele website kosten niets Alleen die app is voor betalende leden
|
|
|||
|
|||
Super dat was de oplossing. Prive er af en hoppa
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wachtwoord store onthouden | MarkStraatman | iPhone algemeen | 3 | 04-01-11 22:17 |
Hotmail wachtwoord wordt niet meer onthouden | Mysteriousgirl_ | iPhone Apps | 7 | 03-10-10 00:07 |
Functie 'wachtwoord onthouden' | MyIphonerules | iPhone algemeen | 1 | 29-06-09 12:37 |
safari: websites onthouden mijn wachtwoord niet | vandenb | Archief | 2 | 24-03-08 23:10 |
Safari wachtwoorden onthouden | djgns | Jailbreak apps en thema's | 9 | 23-03-08 12:01 |
|
|