Geluid afspelen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Voor bij een toneelproductie moet ik af en toe als achtergrond geluid een mp3 instarten. Het liefst met 1 druk op de knop. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluid afspelen
Beste forumleden,
Voor bij een toneelproductie moet ik af en toe als achtergrond geluid een mp3 instarten. Het liefst met 1 druk op de knop. Ik heb mijn Ipad aangesloten op een sonos systeem en dat werkt. Alleen spelen alle mp3 files achter elkaar af. En dat moet niet. En vooraf een x aantal seconden er tussen laten zitten is niet de oplossing. Dus eigenlijk 6 icoontjes op de ipad, en als je er op drukt dat dat muziekje gaat afspelen. Verschillende afspeellijsten is teveel werk tussendoor. Weet iemand hoe ik dit kan realiseren? Alvast bedankt voor het meedenken. Rob532 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geluid afspelen muziek te zacht. | jeff chapman | iPhone algemeen | 4 | 29-11-12 21:27 |
PC geluid afspelen op ATV3 | IphoneIpodTouch | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 25-08-12 22:57 |
Zacht geluid afspelen films | Artful | iPad algemeen | 2 | 12-07-12 22:47 |
Muziek: Geluid afspelen via airplay | Motormark | Muziek, foto & video | 0 | 11-11-11 10:34 |
Geen geluid bij filmpjes afspelen | steffen123 | iPhone algemeen | 4 | 11-09-10 17:57 |
|
|