iPad 2 en iOS8 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door 25wilma Komt hier wel een oplossing voor? Durf de iPad2 en de iPad Air niet te updaten. Teveel problemen gehad wacht ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Gr. Huub |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Een update van iOS 8.0.2 zal er wel niet meer komen. Het zal iOS 8.1 worden die nu al beschikbaar is als Beta 2 voor ontwikkelaars. In iOS 8.1 (Beta 2) zijn al heel wat probleempjes opgelost (maar nog niet allemaal).
|
|
|||
|
|||
Vind het eigenlijk niet kunnen mijn iPad 64GB heb ik nog geen drie jaar. De iPad Air 128GB van April dit jaar. Moest niet kunnen dat update's zoveel problemen geven. Niet iedereen koopt ieder jaar een nieuw aparaat. Veel te duur! Iets wat goed is moet je niet hoeven te vervangen, vind dat te zot voor woorden.
Hoop dat er een oplossing komt zodat je een update zonder problemen kan uitvoeren (Stond aangegeven dat de update geschikt voor de iPad 2 was) |
|
|||
|
|||
Hoop ook dat er snel een oplossing komt (24 october) en vind ook dat dit Apple gedrag onacceptabel is. Waarom ze hier mee wegkomen is mij een raadsel
|
|
||||
|
||||
Vraag me toch af waarom mensen die zeggen o zo tevreden te zijn toch altijd maar weer een update binnen halen....
|
|
|||
|
|||
Goede vraag. Waarom heb jij dan op die iPad 2 een update gedaan naar iOS 5, 6 en 7? iOS 4.3.3 was toch superstabiel? Of was je niet tevreden met iOS 4.3.3.?
|
|
|||
|
|||
Vraag blijft : waarom zou Apple überhaupt nieuwe software maken als het geen verbetering of uitbreiding van de mogelijkheden/ functies biedt ??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jazeker ! Maar zorg er dan wel voor dat het functioneert !
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De meeste bugs zijn opgelost in iOS 8.1, sommige niet. |
|
|||
|
|||
Dat heb je dan goed gedaan! Ik heb niets ingediend. ( zou niet weten hoe ik me bij Apple tot de juiste persoon kan wenden)Dacht altijd dat een forum bedoeld was om zaken/gedachten mel elkaar te delen ( wat jij roeptoeterij noemt)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Timosha,
Allereerst een dikke 10 voor je altijd waardevolle en snelle antw!! Het zou mooi zijn als je nog meer invloed bij Apple zou krijgen. Met name het goed testen van updates zijn ze kennelijk verleerd. Het is natuurlijk vreselijk dat Apple updates uitbrengt die kennelijk onvoldoende getest zijn. Apple had een goede naam.......wat een puinhoop hebben ze van deze update gemaakt. Waarom brengen ze onvoldoende geteste updates uit??? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Ik ben bugs in iOS 8.x.x tegengekomen die ook in OS X 10.10 Yosemite aanwezig zijn. Soms wordt zo'n bug opgelost in iOS 8 maar niet in OS X 10.10. Sommige bugs zijn dan weer geen echte bugs maar problemen die veroorzaakt worden door servers bij Apple. "Bugs" in Handoff/Continuity bijvoorbeeld. Citaat:
|
|
|||
|
|||
Timosha, mag ik het als volgt samenvatten?
Met het toenemen van de complexiteit wordt het steeds lastiger om "fout vrije" software te maken. Met het dilemma.....hoe lang moet je testen, voordat je een nieuwe release op de markt brengt. Voorlopig is mijn observatie dat Apple duidelijk te weinig test, dan wel de update te snel op de markt brengt. Mijn advies voor niet professionele gebruikers zou dan ook zijn: Wacht een paar weken voordat je gaat updaten. Deze regel volg ik zelf al zo lang ik Apple producten gebruik. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Apple doet mij soms denken aan Canonical met Ubuntuutje. We brengen een nieuwe release uit, niet omdat het nodig is maar omdat er weer eens zes (6) maanden verstreken zijn. Citaat:
|
|
|||
|
|||
Foutvrije software heeft nooit bestaan. Dertig jaar geleden werd al de weg verlaten een volledig uitgetest produkt op de markt te brengen. Je kwam dan altijd te laat op de markt. Vuistregel werd: als het produkt 80% zeker is kan het op de markt, die laatste 20% lossen we op met updates. Daarom is het advies van Caspar Verhaagen aan te bevelen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb op de iPad2 het volgende gedaan:
Reservekopie gemaakt. Herstel via iTunes En na de vraag of er een reservekopie moet teruggezet worden: Ja! En met deze werkt de iPad2 terug redelijk goed. Met dank aan timosha, deze tip had ik gelezen na wat gegoogel |
|
||||
|
||||
Voilà...Den deze heeft het tenminste gevraagd aan de CEO...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen Carplay in iOS8 voor NL? | thunder | iPhone algemeen | 8 | 17-09-14 19:33 |
Compatibiliteit apps bij iOS8 Beta | joost1234 | Ontwikkelen voor iOS | 13 | 29-07-14 16:45 |
Dubbele foto's iOS8 | Wendeltj | iPhone Apps | 2 | 03-06-14 18:14 |
|
|