Kan niks meer downloaden van Appstore discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vanmiddag kan ik geen app updaten of installeren Waar kan dit aan liggen? Bij mij iPhone doet deze ook niks en ook niet op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan niks meer downloaden van Appstore
Sinds vanmiddag kan ik geen app updaten of installeren
Waar kan dit aan liggen? Bij mij iPhone doet deze ook niks en ook niet op twee ipad's Heeft er iemand daar ook last van? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Al even een harde reset geprobeerd?
|
|
|||
|
|||
Ja had ik ook al gedaan
Router overnieuw opgestart Ik weet het niet |
|
|||
|
|||
Uitloggen en opnieuw inloggen in de Appstore?
|
|
|||
|
|||
Heb ik geprobeerd maar mogt niet baaten
|
|
||||
|
||||
Jammer dat het niet mocht baten. Lukt het ook niet via iTunes op de Mac?
|
|
|||
|
|||
Probleem is opgelost
Het lag aan mijn router Van mijn iMac kon ik ook niks downloaden van de Appstore Mijn router terug gezet naar fabrieksinstellingen en overnieuw ingesteld Probleem opgelost |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Mac Appstore kan niets meer downloaden of updaten | gadorasti | Desktop-applicaties | 2 | 14-11-13 10:01 |
Kan niks meer downloaden van Appstore | axxo | iPhone algemeen | 0 | 19-09-13 13:52 |
Ik kan geen Apps meer downloaden in de Appstore | JaapieGPC | iPhone algemeen | 11 | 05-03-13 11:16 |
ik kan niks downloaden van mijn laptop op mijn iphone | marijke30 | iPhone algemeen | 6 | 19-06-12 23:36 |
|
|