WiFi verbinding iPad air discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds twee dagen geen WiFi verbinding op de iPad, terwijl de verbinding met mijn iPhone, de Samsung van mijn echtgenote en onze twee laptops prima ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi verbinding iPad air
Sinds twee dagen geen Wi-Fi verbinding op de iPad, terwijl de verbinding met mijn iPhone, de Samsung van mijn echtgenote en onze twee laptops prima is. Systeem gereset, ook de verbinding, alle parameters correct en Wi-Fi ikoon op de scherm geeft twee tot vier streepjes aan. Ziggo helpdesk en Apple Care weten het ook niet. Ideeen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En anders back up maken, en een keer herstellen mbv iTunes . Dan uittesten, en dan pas back up terug plaatsen. |
|
|||
|
|||
Meedere keer reset uitgevoerd, helpt niet. Back up route goede tip echter: geen Wi-Fi - geen - intewrnat - geen iTunes. Zou dit op een externe harde schijf via bluetooth op de laptop kunnen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad Air 16GB Wi-Fi+4G Sprint | scoop1 | Koopinformatie USA | 2 | 02-11-13 18:07 |
Wegvallende Wi-Fi verbinding IOS 5.1.1 iPad 3 | Joostg | Wi-Fi | 16 | 26-06-12 19:17 |
Slechte Wi-Fi verbinding New iPad. | kommer1967 | Wi-Fi | 0 | 28-03-12 19:44 |
Air Video verbreekt Wi-Fi verbinding | metalmakker | iPad Apps | 5 | 14-08-11 15:56 |
Buitenland ervaringen Ipad Wi-Fi verbinding | gregre | iPad algemeen | 2 | 20-03-11 22:58 |
|
|