iPad 2 in herstelmodus maar ik wil op ios 4.3.3 blijven discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Ik heb hier een iPad 2 liggen van een vriend van mij die de iTunes logo aangeeft. hij heeft het jarenlang goed gedaan op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad 2 in herstelmodus maar ik wil op ios 4.3.3 blijven
Goedemiddag,
Ik heb hier een iPad 2 liggen van een vriend van mij die de iTunes logo aangeeft. hij heeft het jarenlang goed gedaan op ios 4.3.3 tot hij alles naar fabrieksinstellingen heeft terug gezet. Nu geeft de iPad een iTunes logo aan. het probleem is dat hij hem ook graag zou willlen jailbreaken. Wat ik weet is dat als de iPad geupdate word het niet mogelijk meer is om te jailbreaken. Bestaat er een mogelijkheid om hier om heen te kunnen of niet? mvg aday mutlu |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nee, die mogelijkheid is er niet. Als je die iPad 2 gaat herstellen komt er iOS 9.2.1 op. Een oudere iOS versie kan je niet meer installeren. Als de iPad nog op iOS 4.3.3 draait kan je proberen om het ding met TinyUmbrella uit recovery mode te halen. Je hebt daar ook iTunes 11.0 of ouder voor nodig.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik heb iOS in het Engels, maar ik wil toch kilometer en niet miles | bondt | iPhone algemeen | 5 | 13-10-15 11:02 |
Ooit ingelogd op een ipad, en weer uidgelogd maar ment. blijven komen | 1997giorgio1 | iPad algemeen | 19 | 20-12-11 23:19 |
Wil graag iPad kopen....maar wat vragen | borgqueenx | iPad algemeen | 13 | 22-08-10 11:37 |
iPhone: iphone geupdate naar iOS 4.0.1 maar ik wil hem unlocken en jail braicken | nadal | Jailbreak | 3 | 22-07-10 12:52 |
wil graag ios 4 update maar ik heb mijn iphone al gejailbreakt | sanne053 | Jailbreak apps en thema's | 11 | 02-07-10 15:57 |
|
|