Hoe maak ik extern verbinding met mijn thuisnetwerk? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zit in het buitenland en ben al een poosje op zoek om van buitenaf verbinding te krijgen met mijn thuisnetwerk. Ik heb daar een aantal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe maak ik extern verbinding met mijn thuisnetwerk?
Zit in het buitenland en ben al een poosje op zoek om van buitenaf verbinding te krijgen met mijn thuisnetwerk. Ik heb daar een aantal apparaten aanhangen geen computers die niet naar behoren werken, de fout zit denk ik in het netwerk gemaakt met een TC. Die TC wil ik dus benaderen.
Laatst gewijzigd door batyka; 20-11-16 om 15:10. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe maak ik mijn iphone 3g sneller | osie | iPhone algemeen | 10 | 29-05-13 14:41 |
Hoe maak ik een favoriet op mijn beginscherm | Landgoed | iPhone algemeen | 4 | 15-09-12 13:55 |
Hoe maak ik verbinding met internet met Lycamobile | Fabidou | iPhone algemeen | 24 | 23-03-12 14:28 |
hoe weet ik of mijn Iphone verbinding maakt met internet? | erikroeier | iPhone algemeen | 15 | 11-05-09 19:55 |
Hoe maak ik mijn u.s.a iphone volledig werkend | dborneman | iPhone algemeen | 21 | 24-11-07 17:34 |
|
|