WiFi voor bepaalde Apps blokkeren discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bestaat er een mogelijkheid om bepaalde apps geen internet toegang te laten maken via WiFi (zoals je voor mobiele data kunt instellen). Voor wie zich ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi voor bepaalde Apps blokkeren
Bestaat er een mogelijkheid om bepaalde apps geen internet toegang te laten maken via Wi-Fi (zoals je voor mobiele data kunt instellen). Voor wie zich afvraagt wat daar het nut kan van zijn, ik heb een paar gratis games op men iPad die natuurlijk heel wat advertenties tonen, en zonder internet verbinding is dit niet het geval. Nu schakel ik meestal wel Wi-Fi uit, maar vergeet die meestal terug aan te zetten. En om dit te vermijden vroeg ik me af of hiervoor niet een of andere truc bestaat.
Mvg, Vic |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij is dat alleen maar mogelijk als je een jailbreak hebt. Zonder jailbreak is het. Iet mogelijk dit op Wi-Fi te blokkeren helaas.
Een optie is wellicht om eea in je router te blokkeren. Maar dan moet je weten welke websites de advertentiedata vandaan komt. Die kan je wellicht in je router dan blokkeren |
|
|||
|
|||
Dank u voor deze reactie. Ik had wel verwacht dat het inderdaad niet mogelijk was. Misschien een tip voor toekomstige IOS versies.
|
|
||||
|
||||
Je zou AdGuard Pro eens kunnen uitproberen:
AdGuard Pro - adblock and privacy protection' van Performix https://appsto.re/nl/yP0idb.i
|
|||
|
|||
Hmm, dat is ook een goeie. Als je ene gokje van twee euro wil nemen dan vooral doen.
En laat zeker hier even weten of het werkt en of het de moeite waard is. Ik ben wel benieuwd. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi altijd aanzetten tussen bepaalde tijdstippen | Fabian13 | iPhone algemeen | 5 | 24-08-13 11:44 |
iPad 4 - Wi-Fi wordt uit gezet na bepaalde tijd | Woutertjuh | Wi-Fi | 1 | 04-11-12 19:00 |
verbinding maken met Wi-Fi gaat niet op 1 bepaalde plaats | courske | Wi-Fi | 8 | 22-04-12 11:47 |
Vodafone gaat bepaalde diensten actief blokkeren | zillionz | Chat en geruchten | 9 | 11-05-11 20:50 |
App om 3G te blokkeren voor apps? | witchdoc | Jailbreak apps en thema's | 3 | 11-10-10 16:18 |
|
|