Scherm werkt slecht iOS 11.1 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na update naar iOS 11.1 reageert mijn scherm van mijn iPad pro 12,9 inch zeer slecht, soms moet ik verschillende keren duwen voor het scherm ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Scherm werkt slecht iOS 11.1
Na update naar iOS 11.1 reageert mijn scherm van mijn iPad pro 12,9 inch zeer slecht, soms moet ik verschillende keren duwen voor het scherm reageert;; heeft nog iemand dit probleem?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hier 3x iPad Pro, geen probleem.
(Werk je profiel eventjes bij.)
|
|||
|
|||
Er wordt afgeraden iOS 11.1 te installeren (http://www.zdnet.com/).
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik lees alleen iets over lekken in iOS 11.1 (en die zouden best ook in voorgangers kunnen zitten).
|
|||
|
|||
Je hebt gelijk, dat was iets te kort door de bocht.
|
|
|||
|
|||
On Topic.
Wat ik wel merk, is dat ik nauwkeuriger op een functie moet klikken voordat er reactie volgt. Het lijkt alsof het 'raakvlak' rond functies/knoppen is verkleind en dat je beter moet mikken. Misschien dat TS dat bedoelt. |
|
|||
|
|||
Scherm werkt slecht
Heb je dit probleem nog steeds of hoe heb je dat kunnen oplossen?
|
|
|||
|
|||
Bij volgende update was probleem voor mij opgelost.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Scherm ipad mini 4 reageert slecht tijdens opladen | Kaitlyn | iPad algemeen | 5 | 21-09-16 18:49 |
ipad air 2 scherm gevoeligheid slecht | callous | iPad algemeen | 9 | 11-11-14 13:39 |
iPhone 6 scherm reageert slecht. | mikevdl | iPhone algemeen | 3 | 30-09-14 09:44 |
scherm reageert slecht bij dead trigger2 | marccc | iPad Games | 0 | 25-12-13 12:00 |
Resolutie scherm slecht | dennisaudi | iPhone algemeen | 7 | 29-05-09 14:09 |
|
|