Inlog sms-code svb.nl kan niet ingevuld worden discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo luitjes, Bij het inloggen op https://www.svb.nl/int/nl/index.jsp wordt er altijd een smscode toegestuurd die dan ingevuld moet worden op de website om in te loggen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Inlog sms-code svb.nl kan niet ingevuld worden
Hallo luitjes,
Bij het inloggen op https://www.svb.nl/int/nl/index.jsp wordt er altijd een smscode toegestuurd die dan ingevuld moet worden op de website om in te loggen. Zo ook vandaag, maar ik kon de code op een iPad met ios 9.3.5 niet ingeven. (Alleen het laatste getal ging) 37D34A53-1260-46E3-A8A3-A21E6CB62992.jpeg Verschillende keren geprobeerd, maar steeds hetzelfde. Ik heb daarna in een ander programma nummers ingegeven en dat lukte prima. Afijn, de smscode ingeven lukte niet op de iPad. Vervolgens op een computer geprobeerd en dat ging prima. Het ziet er naaruit dat het een iPad probleem is en niet een probleem op de website. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn voor probleem? Edit: het is onhandig van mij om zo’n groot plaatje hier neer te planten. Weet iemand hoe een plaatje op de iPad verkleint kan worden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb geen enkel probleem met het verkrijgen van een sms(bericht) als mij dat toegstuurd wordt ,van paypal, Digid, etc.
Mss toch je ipad een harde reset geven. |
|
|||
|
|||
Lijkt me eerder dat de website niet omkan met moderne, lees touch-schermen, apparaten. In moderne apps/websites werkt dat allemaal prima...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 October 2018 om 18:22 ---------- Tsja. Waarom lukt het dan wel op de iPad bij peerenbooms? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Eenvoudige code kan niet meer uitgeschakeld worden sinds iOS 9.01 ? | Pienterpiet | iPad algemeen | 5 | 27-09-15 11:46 |
Wachtwoorden van websites worden niet onthouden/automatisch ingevuld | wollie1979 | iPhone algemeen | 0 | 18-09-14 23:41 |
Agenda is leeg, kan ook niet ingevuld worden na iOS 7 | Fenny | iPad algemeen | 0 | 14-10-13 18:20 |
APN niet ingevuld en toch mobiel internet? | Davy_BE | iPhone algemeen | 4 | 12-08-09 09:42 |
1.1.4 EDGE password en username kan niet worden ingevuld | flipjo | Archief | 1 | 28-04-08 13:40 |
|
|