Kan de app Mail 2 keer geopend worden? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vraag me af of het mogelijk is om 2 keer de app Mail te openen? Ik bedoel hiermee dat, na de app 1 keer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan de app Mail 2 keer geopend worden?
Ik vraag me af of het mogelijk is om 2 keer de app Mail te openen?
Ik bedoel hiermee dat, na de app 1 keer geopend te hebben, de app (zonder dat de eerste verdwijnt) nog een keer wordt geopend. Dit vraag ik omwille van het volgende. Als ik een mail binnenkrijg en ik wil er op antwoorden, moet de binnenkomende mail zichtbaar blijven op het moment van antwoorden ipv steeds verder naar onderen te zakken. Een soort van Split View. Is dit mogelijk en zo ja, op welke manier? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App kan niet verwijderd of geopend worden | Fabian8 | iPad Apps | 4 | 27-03-18 22:36 |
pdf wordt in mail als afbeelding geopend op iPhone | FJJansen | iPhone algemeen | 0 | 06-07-16 21:48 |
Muziek verplaatst naar overig en kan niet geopend worden | lorano | iPhone algemeen | 0 | 16-08-12 19:54 |
Het programma xx kan niet worden geopend | Den_John | iPhone algemeen | 9 | 23-05-09 10:48 |
het programma kan niet worden geopend | BP65 | iPhone algemeen | 5 | 11-12-08 02:16 |
|
|