ipad pro 11 kan niet uitgezet worden discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben gewend om, als ik de ipad geheel wil uitschakelen, de aan/uit knop lang ingedrukt te houden, waarna op het scherm een schuifbalkje verschijnt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipad pro 11 kan niet uitgezet worden
Ik ben gewend om, als ik de ipad geheel wil uitschakelen, de aan/uit knop lang ingedrukt te houden, waarna op het scherm een schuifbalkje verschijnt om de ipad uit te schakelen. Bij mijn ipad pro 11” gebeurt echter niets en uitschakelen kan dus niet. In de ipad handleiding vind ik geen oplosssing. Enig idee hoe deze ipad uit te schakelen?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29-11-18 om 22:31 ---------- Excuses, inmiddels ontdekt dat dit nu via Instellingen/“Zet uit” gaat �� Laatst gewijzigd door gerardgijt; 29-11-18 om 23:32. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dank voor de reactie!
|
|
|||
|
|||
Graag gedaan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Automatisch update apps kan niet uitgezet worden | GeaKr | iPhone algemeen | 0 | 02-01-18 13:14 |
Foto: Mijn camera-geluid kan niet uitgezet zorgden. | Anke123 | Muziek, foto & video | 1 | 23-10-15 13:47 |
ipad kan niet worden hersteld | Topdude | iPad algemeen | 6 | 22-06-12 20:50 |
Ipad van .. kan niet worden bijgewerkt | ritma | iPad algemeen | 2 | 23-07-11 23:44 |
|
|