Agenda meldingen Virus discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg sinds een week meldingen in mijn agenda van vreemde Russische sites. Mijn virus prog TotalAV vermeld dat er sites gehackt zijn zoals Abdobe, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda meldingen Virus
Ik krijg sinds een week meldingen in mijn agenda van vreemde Russische sites.
Mijn virus prog TotalAV vermeld dat er sites gehackt zijn zoals Abdobe, Wearfit, Twitter en nog een paar. Advies verander passwords. Heb ik gedaan maar de meldingen blijven. Ieder halfuur komt er vooraf een melding van een vreemde site. Dus heb ik toen de accounts helemaal gedeleted. Geen resultaat. Als de sites zijn gehackt verdwijnen de meldingen natuurlijk niet met het verwijderen van de accounts. Wat moet ik doen wie weet raad. Alles werkt verder normaal op de iPad. Het vreemde is ook dat ik op mijn MAC geen enkele melding krijg. Het lukt me jammer genoeg niet om een screenshot toets voegen Laatst gewijzigd door simoncura; 18-11-20 om 19:32. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bijlage zie ik nu hoort er niet bij
|
|
|||
|
|||
Weer een popup melding deze luidt. "You may be exposed online, use VPN to fix it.
Vandaag om 22.00 uur https://msgcash.com/click/NTY30TU3NT...JiLWJIMzMtOWrI... Dit komt alleen op mijn iPad en niet op mijn MAC. Wie weet raad |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda virus | ekinra | iPad algemeen | 3 | 21-03-20 18:43 |
Geen meldingen van agenda | ludo16 | iPhone algemeen | 6 | 17-03-17 14:59 |
Geen meldingen in agenda van nieuwe 6 plus | Schenk | iPhone algemeen | 3 | 11-01-17 20:59 |
Agenda meldingen via email | Burgemeester | iPhone algemeen | 0 | 28-09-15 16:14 |
Agenda meldingen in het engels | Dutch Moose | iPad algemeen | 0 | 31-10-14 20:29 |
|
|