Ipad geeft probleem met iTunes discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Jij moet in DFU! YouTube - How to Put the iPad in DFU Mode...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Het probleem is denk ik dat de iPad al in DFU mode staat, maar dat iTunes hem niet herkent. Deze fout ben ik nog niet tegengekomen op internet.
|
|
||||
|
||||
Weet je zeker dat iPad volledig uit staat als je begint met hem in DFU te zetten?
|
|
||||
|
||||
eventjes off-topic: mooi staaltje van dit forum .. elkaar (proberen te) helpen
TOPPO !!
|
|||
|
|||
Krijg je de iPad wel uit?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik weet niet hoe het kan maar er gebeurt eindelijk iets op de iPad. |
|
|||
|
|||
Dan staat hij waarschijnlijk in DFU mode. Als iTunes hem vindt kan je nu op 'herstellen' klikken.
|
|
|||
|
|||
Ik heb inderdaad al de herstellen modus ingeklikt en hij is driftig aan het werk. Op mijn scherm is nu een appeltje en een voortgangsbalk te zien. Hij is bijna klaar dus ik geef zo even door wat er gebeurt is.
. . . . De iPad is hersteld!!!! Ongelooflijk bedankt voor deze hulp. Taart voor iedereen .. .. .. .. Hulde!!! |
|
|||
|
|||
Gefeliciteerd!
|
|
||||
|
||||
Have Fun!
|
|
|||
|
|||
Dit is even een heel plezierige item om te lezen.... Mensen met elkaar een ander hulp bieden....!!!!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
hoi,ik heb precies het zelfde gehad met mijn ipad, nou heb ik hele handige kennis en die heeft het ff opgelost , ik was zo blij dat mijn ipad het weer deed en heb hem niet gevraagd wat hij gedaan heeft, maar ik zie hem vanmiddag en ga ik het ff vragen, en plaats ik het hier. ltr Onno, |
|
|||
|
|||
Citaat:
oeps deze had ik ff over het hoofd gezien hahaha mooi dat het gelukt is ltr Onno, |
|
||||
|
||||
Gelukkig maar. Wat een vervelend probleem als je nog niet zo bekend bent met DFU & Recovery Mode. Je zou maar een iPad kopen en dan gebeurt dit. Gelukkig is dit forum er.
|
|||
|
|||
Ik ben dus echt blij want vandaag is mijn 32gb iPad ook binnen gekomen en weet ik dat als het gebeurt wat ik moet doen maar vooral fingers crossed.
|
|
|||
|
|||
Er kan niets gebeuren (als je hem niet jailbreaked). Als je dit wel doet, kan er alleen iets mis gaan als je laptop uitvalt tijdens het jaibreaken .
|
|
|||
|
|||
Goed om te weten ik blijf hetforum volgen. Misschien dat er straks een moment ko t dat ik iemand kan helpen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS 4.3 upgrade geeft probleem met tomtom carkit | Enjee | iPhone Navigatie | 9 | 07-06-11 23:37 |
iTunes hangt na connectie iPad met pc op pagina met : Gratis Zoek mijn iPad | pauldk | iPad algemeen | 5 | 02-02-11 17:03 |
iPad probleem cydia&iTunes | swenvdheuvel | Jailbreak apps en thema's | 12 | 26-08-10 11:31 |
Amerikaanse apps op Ipad - probleem met synchronisatie met Itunes | Double_A | Archief | 4 | 07-05-10 15:40 |
1.1.3 geeft problemen met itunes 7.6 | midon | Archief | 5 | 01-02-08 01:02 |
|
|