Navigatie op ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mij is de lokatiebepaling op Google maps op mijn iPad wifi tot op de meter nauwkeurig. Groet, Paul...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bij mij is de lokatiebepaling op Google maps op mijn iPad Wi-Fi tot op de meter nauwkeurig.
Groet, Paul |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
afgezien dat het huis waar ik in woon was er niet toen het google karretje geweest was. laat staan de hele wijk. het was toen nog een kale vlakte.
dus het werkt toch echt wel via je ip. zou niet anders weten hoe het anders zou meoten |
|
|||
|
|||
Er zijn meer partijen dan almleen Google die rondrijden een Wi-Fi hotspots verzamelen. Wij hebben laatst een zakelijke Wi-Fi router verplaatst naar een andere locatie en vervolgens was de geolocatie ook in de war. We werden netjes op de oude locatie getoond terwijl de Wi-Fi router dus was verplaatst en ook een nieuw publiek IP ads had gekregen.
Publieke IP adressen zijn erg onnauwkeurig om een locatie mee te bepalen. Er zijn genoeg adressen waar niet meer van bekend is dan de provider waar ze van zijn en niet de lokatie. Ook zijn er genoeg publieke adressen waar hele grote netwerken achter verscholen zitten die meerdere lokaties betreffen. En zelfs dan zou een adres slechts 1 lokatie kunnen aangeven. Loop maar eens door de wijk en zie hoe nauwkerig je lokatie is. Dat kan alleen als er gegevens van meerdere hotspots worden gebruikt (driehoeksmeting). Jouw device kan niet weten wat de publieke adressen van al die hotspots zijn zonder op dat netwerk in te loggen. Ook zou het betekenen dat je nooit je lokatie kunt bepalen buiten huis want daar zijn weinig Wi-Fi netwerken waar je op mag inloggen en dus het publieke adres zou kunnen bepalen. |
|
|||
|
|||
Even hierboven was ik nog erg blij met Bstack. Maar ik heb helaas de boel moeten terugzetten en ben nu Bstack kwijt + 5$. is er nog een manier om het weer op je ipad te krijgen? Wel inmiddels MyWi werkend gekregen en dus internetten via mijn iphone.
Maar ik heb ook een Huawei, dus even kijken wat het prettigst is. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beste navigatie voor iPad? | Flavio | iPad Navigatie | 43 | 06-02-12 17:52 |
Navigatie op iPad Wi-Fi 16gb | Wattman15 | iPad Navigatie | 4 | 27-12-10 10:18 |
Gratis navigatie voor je iPad | Johan61 | iPad Apps | 1 | 29-09-10 14:45 |
|
|