Multitasking selectief uitzetten op Ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Met welke cydia programma zet je het nou uit ????...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Met welke cydia programma zet je het nou uit ????
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
RemoveBG...(Remove background)...
Met een simpele beweging alle apps afsluiten... Je kan zelfs uitzonderingen toevoegen... Laatst gewijzigd door Wally©; 21-08-11 om 13:07. |
|
|||
|
|||
Nee ik bedoel definitief uitschakelen en backgrouder en multiflow draaien lukt dat wel op een ipad 2 4.3.3 groetjes
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik hoef gewoon een knijpbeweging (pinch icons) te maken en alle apps sluiten af... Uitschakelen heb je dan ook helemaal niet nodig...mijn gedacht... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar dan nog sluit ik alle applicaties uit. Met backgrouder en multiflow kon je zelf bepalen welke app in de achtergrond draait, hier lukt dat niet neem ik aan |
|
||||
|
||||
Je kan in removeBG uitzonderingen instellen...die apps blijven dus gewoon aktief op de achtergrond...
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: multitasking voor ipad op ipod en iphone?? | basboy12 | Jailbreak | 0 | 07-04-11 21:30 |
Ipad multitasking | Bhola | iPad algemeen | 21 | 28-08-10 21:12 |
iPad: iPad uitzetten | iPhone3G_Olé | Jailbreak | 0 | 07-08-10 13:52 |
Ipad Uitzetten?? | Kinsum | iPad algemeen | 20 | 30-07-10 15:08 |
|
|