Levertijden voor een iPad >4weken? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Peernij gefeliciteerd m8. Ik kom hem wel even leven van je! Volgende week die van ons! Kreeg jij de UPS link ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
De UPS pagina heb ik dan om de 30 minuten gerefreshed uiteraard ;-) Succes met jullie levering, het zal aan het model liggen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
blazez wannneer heb jij hem besteld en waar?
|
|||
|
|||
Ik heb hem bij een officiele apple reseller besteld. op 12 mei heb ik de bestelling geplaatst. Ja ik weet dat ik hem veeeeel sneller ergens anders kan kopen, maar aangezien ik vanwege een andere actie 250euro korting krijg op deze bestelling bij specifiek deze winkel wacht ik nog even geduldig af.
|
|
||||
|
||||
Woow, nou ik volg je bestelling hoor! Maar duurt zeker lang!
|
|
|||
|
|||
even een vraagje als er bij je apple order status het onderstaande wordt aangegeven op de 2 pagina's, heeft iemand dan enig idee hoelang dit nog kan duren? Ben niet ongeduldig ofzo hoor ;-)
Merge In Tnst NL Til /Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid |
|
||||
|
||||
dan kan het niet lang mee duren, want dan wordt hij volgens mij voorbereid om te vervoeren met TNT op UPS. Begin maar uit het raam te kijken !
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zit vandaag niet anders als uit het raam te kijken toevallig vrij maar de dag duurt zo wel lang...De rest van morgen en volgende week is er niemand thuis om hem aan te pakken, moet dan nog langer wachten :-( |
|
||||
|
||||
Niets aan de hand joh, laat hem hier maar afleveren dan. Doe ik graag voor je
|
|
|||
|
|||
Je mag er gerust op zijn dat je hem vandaag in je handen zal hebben ;-)
Dan is het gewoon een kwestie van hem niet te laten vallen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
tnx voor de tip, zal hem proberen in me handen te houden als ik hem ooit krijg!! |
|
|||
|
|||
Sommige modellen zijn in de reguliere winkels een stuk lastiger leverbaar; denk hierbij bijvoorbeeld aan de 32 en 64gb 3g modellen. Zijn gewoon heel populair. Geduld is een schone zaak.
|
|
|||
|
|||
Ik heb denk mazzel gehad, gisteren (15 juni) besloot ik toch maar een iPad 2 te kopen. Ik ff rondzoeken en vond een site die net toevallig een batch op voorraad kreeg (van elk model 1) dus ik gelijk de zwarte Wi-Fi + 3G 64gb besteld en is nu bij TNT te volgen via track&trace.
binnen 1 dag dus me iPad 2 |
|
|||
|
|||
morgen is het hopelijk zo ver als ze maar na 15.00uur in de middag komen in, hope i'm lucky!
|
|
|||
|
|||
Mediamarkt den haag heeft weer verschillende ipads! waaronder 32 gb zwart (zojuist gekocht)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vandaag kwam ie met de post binnen. Helemaal het verkeerde model Was het de 32gb Wi-Fi black ipv 64gb Wi-Fi+3g black. Was fout gegaan bij het inpakken bij Apple... Zelfs de grote jongens maken kleine fouten |
|
||||
|
||||
en hebben ze de 3G nu wel op voorraad.
|
|
|||
|
|||
Ja ze krijgen van elk model 1tje op voorraad. Dus de 64gb 3G black krijg ik nu , heb je nog keuze uit alle andere modellen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nou ik weet dat hij door me handen heen geglipt is vandaag, pakket bezorger was er al om 11.00 uur en tsja toen was er nog niemand thuis. Gelijk gebeld naar de UPS maar nee hoor je kan hem niet afhalen! zelfs smeken hielp niet nu maar hopen dat ik hem maandag kan ophalen..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 uit de online apple store [levertijden] | Kaasschaaf | iPad algemeen | 125 | 15-07-11 12:48 |
Gratis case, levertijden | sjalih | iPhone accessoires en onderdelen | 139 | 01-10-10 18:31 |
ipod touch 4G levertijden | pimjai | Koopinformatie Nederland | 4 | 23-09-10 18:41 |
Levertijden! | Superswiegie | Odido (T-Mobile) | 49 | 31-07-10 14:15 |
|
|