//

Levertijden voor een iPad >4weken?

Levertijden voor een iPad >4weken? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ja dinsdag besteld deze week en vrijdag geleverd...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 25-06-11, 17:22
hummel hummel is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 217
Standaard

ja dinsdag besteld deze week en vrijdag geleverd
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 25-06-11, 17:38
Peernij's schermafbeelding
Peernij Peernij is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Nistelrode
Berichten: 262
Standaard

Nou ik heb er mijn twijfels bij of je hebt geluk dat Apple NL er een paar op voorraad heeft gehad. Zoals het bij de meeste mensen is gegaan komt de bestelling uit Hong Kong. De sticker stond nog op mijn doos. Dan gaat hij naar een verzamelpunt waarna hij doorgezonden wordt naar NL

In mijn geval 28 mei besteld en afgelopen week binnen!
__________________
iPhone 3G 16GB → iPhone 3GS 16GB → iPad Wi-Fi 32 GB → iPhone 4 16GB → iMac 21" → ATV 2
  #63  
Oud 25-06-11, 18:33
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Nou, toch ineens plotseling kreeg ik gisteren een telefoontje dat mijn 32gb/3g/zwarte ipad binnen was. Vanmorgen dus meteen in de auto gesprongen om hem op te halen. Ik heb hem nu dus ook. Meteen gisteren ook nog een hoes besteld (SwitchEasy Canvas) zodat hij veilig opgeborgen is, en die is ook vandaag afgeleverd.
Welkom in de wondere wereld van apple voor mij dus.
De eerste indrukken zijn erg goed. De eerste apps geprobeerd en lekker bezig geweest vandaag (een van de positieven dingen van het rotweer van vandaag).
  #64  
Oud 13-07-11, 09:56
dtsjunk dtsjunk is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 90
Standaard

Bij de Apple store in Oberhausen Duitsland hebben ze er meer dan genoeg op vooraad.
Afgelopen Zaterdag eentje gekocht daar!
__________________
iMac 24" 2,96 GHz 8GB DD3 OCZ 128 GB SSD Vertex 2, iPhone 4 White 16gb, iPad 2 16gb White, Timecapsule 1 TB, Fiber Power 120 Mbit
  #65  
Oud 17-07-11, 19:55
Tom2011 Tom2011 is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: Amsterdam
Berichten: 100
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peernij Bekijk bericht
en waar heb je deze besteld dan, kan bijna niet in de appstore werd mijn verzekerd. dit komen allemaal uit HK en dat duurt op zijjn minst 5 dagen en dan nog verzendtijd van Apple NL naar jou!

Dus ik ben benieuwd over welke shop winkel je praat
Ondanks alle verhalen hier en de meldingen op deze site is de levertijd van in ieder geval de iPad2 64gb Wi-Fi 3G via de Apple Shop nog steeds 2 weken: ik bestelde op 8 juli en de leverdatum bij mij is op zijn vroegst 21 juli a.s. Ik begrijp echt niet waarom hier steeds het tegendeel wordt beweerd. Overigens kan ik er goed mee leven want mijn huidige ipad heeft me nog genoeg te bieden. Geduld is een schone zaak...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad 2 uit de online apple store [levertijden] Kaasschaaf iPad algemeen 125 15-07-11 11:48
Gratis case, levertijden sjalih iPhone accessoires en onderdelen 139 01-10-10 17:31
ipod touch 4G levertijden pimjai Koopinformatie Nederland 4 23-09-10 17:41
Levertijden! Superswiegie Odido (T-Mobile) 49 31-07-10 13:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:11.