2 apparaten op 1 account discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag iedereen, Ik ben in bezit van een Iphone en wil nu een iPad aanschaffen. Nu heb ik een vraag, wat is het voordeel en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2 apparaten op 1 account
Goedemiddag iedereen,
Ik ben in bezit van een Iphone en wil nu een iPad aanschaffen. Nu heb ik een vraag, wat is het voordeel en nadeel om deze op 1 account te registreren? Als ik goed heb kan ik als ik 1 account heb de apps die in aangekocht heb op mijn iPhone gratis overzetten naar de iPad? Maar als ik een account heb, kan ik dan bv. facetimen tussen iPhone en iPad? Kortom wat zijn de voor en nadelen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bij mijn weten geen nadelen , heb zelf ook een iPad en ipod en behalve facetime (op ipod gaat dit niet) zie ik geen verschil.
|
|
||||
|
||||
Je kunt volgens mij apart je FaceTime inloggen (en dus op 1 van de 2 iDevices inloggen met een andere FaceTime account)
Laatst gewijzigd door ballegooier; 26-06-11 om 20:54. |
|
||||
|
||||
Groot voordeel is dat je apps de je al gekocht hebt gratis op je iPad kan zetten. Face time weet ik niet want heb iPad 1.
|
|
|||
|
|||
waarom zou je met jezelf facetimen? ik denk wel dat je 2 accounts nodig hebt wil je met je eigen ipad facetimen met je iphone.
|
|
||||
|
||||
Één account (voor Apps e.d.) op 2 apparaten wil nog niet zeggen dat er niet 2 verschillende gebruikers zijn
Mijn vrouw heeft eh had ook een iPhone met mijn Apple ID (je gaat immers niet dubbel voor Apps betalen als dat niet hoeft en legaal is) maar haar eigen FaceTime ID. Ik FaceTime (...) m'n vrouw wel eens (op haar MacBook) soort gratis bellen, en ik hoef niet naar beneden te lopen als ik een koffie wil bestellen |
|
|||
|
|||
account itunes op 1 account doen (kosten besparing) heeft niets te maken met facetime...
|
|
|||
|
|||
Dank jullie voor jullie antwoorden.
Met mijn vraag over FaceTime bedoel ik, hoe roep ik met mijn iPhone , die ik bij heb, de iPad op die thuis bij de rest van het gezin ligt? |
|
||||
|
||||
Je moet dan op de iPad (die thuis bij de rest van het gezin ligt) een FaceTime account invoeren. Die moet [dus] niet hetzelfde zijn als jouw iPhone FaceTime account.
Je kunt heel simpel een nieuwe Apple ID aanmaken, en met dat account FaceTime op je iPad activeren. Hoe? Zo. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
amerikaanse account met een nederlands account | myplace | iPhone Apps | 5 | 13-09-10 22:41 |
Windows: apparaten op account | Sultan | iTunes | 4 | 21-08-10 19:22 |
Mac OS X: iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account | MichaelJ | iTunes | 0 | 28-07-10 14:08 |
Windows: 2 apparaten??? | karimp | iTunes | 2 | 27-05-10 14:35 |
|
|