Kan mn fotos niet meer openen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb tijdens mn vakantie mn fotos op de ipad geZet met behulp van een connector. Werkte perfect. Nu een week later wil ik weer fotos ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan mn fotos niet meer openen
Heb tijdens mn vakantie mn fotos op de ipad geZet met behulp van een connector. Werkte perfect.
Nu een week later wil ik weer fotos op die manier toevoegen en het lukt niet. Normaal herkende de ipad dat je een camera aansloOt en opende dan automatisch het scherm waarmee je fotos toe kon voegen aan een album maar toen niet meer Daarnaast waren de huidige fotos ineens niet meer zichtbaar. Hij geeft wel aan hoe veel er op staan maar het zijn ineens zwarte schermen ipv fotos Ik dacht effe aan itunes hangen en syncen. maar het blijft hetzelfde ik heb nog steeds 900 fotos er op staan maar ze blijven zwart. Wat te doen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan je je foto's naar je pc schuiven? Naar je map van foto's op je pc ofzo? Dat zou toch al iets zijn mocht dit lukken zodat je je foto's niet kwijt zal zijn he.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safari kan de pagina niet openen, omdat de server niet meer reageert | tarikhan | iPhone algemeen | 5 | 27-08-16 11:22 |
pagina openen niet mogelijk safari kan de pagina niet openen, omdat... | m-jay | iPhone algemeen | 5 | 18-12-11 18:59 |
fotos niet meer kunnen draaien en slotje bovenaan | Bartos2 | iPhone algemeen | 11 | 22-08-10 22:23 |
Kan niks meer openen | Michaelhu | Archief | 3 | 12-06-08 19:16 |
Kan SMS niet meer openen | allard14 | Unlock [archief] | 3 | 14-02-08 12:32 |
|
|