Films op iPad 2 kijken (iFiles & VLC) discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Waardeloze App, zie recensies voor iPod en iPhone....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waardeloze App, zie recensies voor iPod en iPhone.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Gisteren heb ik een cck gekocht en een usb stick voor mijn ipad 2.
Als ik mijn sd card erin plug kan ik alle foto's zien maar als ik een film op een usb stick zet en de usb stick inplug krijg ik een melding dat ik het apparaat niet kan gebruiken, vereist teveel stroom. Mijn ipad heeft geen jailbreak |
|
||||
|
||||
Hoe zet je de films er op? Als avi of convert?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Uhm waarom load je mp4 niet via iTunes?
|
|
|||
|
|||
Omdat ik even wou proberen via usb stick en had ee een film op gezet en nadien pas gezien dat het in mp4 formaat stond. Ik ga het eens proberen in avi.
|
|
|||
|
|||
Het kan zo eenvoudig en toch gaat iedereen het zichzelf moeilijk gaan maken, ik snap da dus echt niet.
Met av player hd zet ik er bijna alles op (avi,mkvi,xvid,mp4) en een film van zelfs 1.5GB staat er (met kabel) binnen de 3min op mijn iPad. En kijken maar dan. Verstandigste is natuurlijk avi ofzo te nemen, neemt minder plaats in de op de iPad. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Daarom gebruiken ze hier wss een SD kaartje icm CCK Anders raad ik ook wat anders aan |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
krant lezen via Ipad 2? (HLN) - films kijken via Yelo (hotspot) | stoffel1980 | iPad algemeen | 8 | 28-07-11 18:57 |
Films kijken op de iPad | johanneslol1 | iPad algemeen | 2 | 28-07-11 01:28 |
gratis online films kijken op de iphone/ipod | indodragon | Muziek, foto & video | 1 | 08-07-11 23:26 |
Kan geen films meer kijken op Ipad | nelski | iPad algemeen | 1 | 03-03-11 11:20 |
films kijken op extern scherm | hordi015 | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 21-05-10 18:44 |
|
|