//

Ervaring los abbonement Tele2 voor Iphone

Ervaring los abbonement Tele2 voor Iphone discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een tele2 mobiel abbonement en wil dit uitbreiden met databundel plus (2Mbit download speed) heeft iemand ervaring of dit goed gaat met de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-08-10, 00:04
Domino16 Domino16 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard Ervaring los abbonement Tele2 voor Iphone

Ik heb een tele2 mobiel abbonement en wil dit uitbreiden met databundel plus (2Mbit download speed) heeft iemand ervaring of dit goed gaat met de Iphone ? De klantenservice is een beetje wazig en de prijzen in internetsite zijn onjuist volgens de klantenservice van Tele2.
(kreeg 3 maanden gratis op databundel (15 euro) als ik 1 jaar mijn abb verlengde)

Wie kan mij zijn ervaring vertellen ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-08-10, 14:19
Domino16 Domino16 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Laatste update : 3 maal verschillende antwoorden van Tele2 helpdesk ontvangen... Heb nu besloten over te stappen naar Vodafone TV-gids actie... Vandaag krijg ik mijn SIM en 10 septemebr wordt niummer gepoort...

Mbt Tele2... zij zijn nu van T-Mobile. Ik heb Tele 2 sim only 500 min voor 0,05 per/min... als ik meer belde dan 500min, werd dat ook afgerekend tegen 5ct/min. Omdat ik internet nu erbij wil moet ik nieuw simonly abb afsluiten... en dan moet je gewoon 0,25 ct/min afreken buiten je bundel... met grillig belgedrag is dit niet fijn!! Helaas dus geen voordelen meer bij Tele2
Reageren

Labels
tele2



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
beste provider/abbonement voor iphone 4 biagio300 Overige providers Nederland 2 25-07-10 20:36
Iphone + Tele2 pokpokpok Koopinformatie Nederland 2 01-04-10 15:31
Beste Provider/abbonement voor de Iphone Bas van Hout Overige providers Nederland 38 13-11-09 20:17
internet instellingen voor tele2 jonathan1993 iPhone algemeen 0 08-07-09 23:03
Tele2/iPhone? AnnieW Overige providers Nederland 2 04-05-08 15:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:56.