//

Apple online store (BE, NL): wat besteld, welke leveringstermijn?

Apple online store (BE, NL): wat besteld, welke leveringstermijn? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vind het altijd zo primitief lang duren allemaal. Heb mijn iphone 6 onmiddellijk bestelt op 26 september om 1:00 s'nachts, maar had alleen de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 03-10-14, 20:29
EddyG EddyG is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 169
Standaard

Ik vind het altijd zo primitief lang duren allemaal.
Heb mijn iphone 6 onmiddellijk bestelt op 26 september om 1:00 s'nachts, maar had alleen de mogelijkheid om via bankoverschrijving te betalen met als gevolgd dat mijn iphone er pas zit aan te komen tussen 16 en 21 oktober.
Veel andere internetshops aanvaarden ook betaling via bankcontact en PayPal, maar de apple store dus nog steeds niet.
En ook het klaarmaken voor verzending en overdragt naar transportfirma enz... vind ik allemaal zo lang duren.
Kijk bijv. naar Bol.com, s'avonds bestelt voor 23:00 en je bestelling wordt de dag nadien al geleverd en zo zijn er nog wel sites.
Maar ja, ik zal nog maar wat geduld hebben zeker ;-)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 03-10-14, 20:30
rickr rickr is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 30
Standaard

heb sinds vanmiddag 3 uur verzending wordt voorbereid, hoop dat ik vanavond nog een mailtje krijg van verzending, en anders morgen hoop ik!!!
  #103  
Oud 03-10-14, 20:55
Wiejeben Wiejeben is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Leidschendam
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EddyG Bekijk bericht
Ik vind het altijd zo primitief lang duren allemaal.
Heb mijn iphone 6 onmiddellijk bestelt op 26 september om 1:00 s'nachts, maar had alleen de mogelijkheid om via bankoverschrijving te betalen met als gevolgd dat mijn iphone er pas zit aan te komen tussen 16 en 21 oktober.
Veel andere internetshops aanvaarden ook betaling via bankcontact en PayPal, maar de apple store dus nog steeds niet.
En ook het klaarmaken voor verzending en overdragt naar transportfirma enz... vind ik allemaal zo lang duren.
Kijk bijv. naar Bol.com, s'avonds bestelt voor 23:00 en je bestelling wordt de dag nadien al geleverd en zo zijn er nog wel sites.
Maar ja, ik zal nog maar wat geduld hebben zeker ;-)
Je moet je waarschijnlijk realiseren dat op het moment dat je jouw iPhone had besteld die nog geen eens in elkaar gezet was.

Tevens word die rechtstreeks vanuit China verzonden, er ligt dus geen voorraad klaar.

Er zijn duizenden mensen die eerder als jou besteld hadden, die gaan dus voor. Apple werkt toevallig niet samen met PayPal, er zijn genoeg webshops die dit ook niet doen. Zodra Apple PayPal zal ondersteunen zal de volgende klacht zijn dat er niet met altcoins betaald kan worden.
  #104  
Oud 03-10-14, 21:26
EddyG EddyG is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 169
Standaard

@wiejeben: thanks voor de info. Ja, dan had ik een verkeert beeld, ik dacht namelijk dat ze de iphones op voorraad hadden zodra ze op 26 september bestelbaar waren via de site. Omdat op die dag ook veel winkels ze al gewoon hadden.
  #105  
Oud 04-10-14, 00:08
MB500SLJEH MB500SLJEH is offline
• iOS 14.0
• 8.1.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 17
Standaard

UPS geeft nu EXCEPTION aan als status, in transit.....

Wat betekend dit nu?
  #106  
Oud 04-10-14, 06:30
MacZibit's schermafbeelding
MacZibit MacZibit is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2013
Locatie: Twente
Berichten: 11
Standaard

..hmm, opmerkelijk. Apple praat over..wordt 10/10/2014 geleverd via Expreslevering terwijl UPS 6 oktober voor het einde van de dag aangeeft. Zou theoretisch kunnen dat er xtra marge ingecalculeerd wordt voor logistieke troubles. Wordt maandag...Heb in het verleden eerder een pakket mogen ontvangen uit China via UPS, zelfde scenario. Vrijdag verzonden, maandag na het weekend al ontvangen. Onvoorstelbaar hoe snel dit gaat (kán gaan).... "all the way from far Farawayland" Mocht ik maandag a.s. verrast worden met een fijn pakje uit China kan het grote genieten beginnen van de 6 met iOS 8 "loaded met een batterij aan unfixed major bugs!!" Kannie wachten

Laatst gewijzigd door MacZibit; 04-10-14 om 12:53.
  #107  
Oud 04-10-14, 07:27
fredz fredz is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MB500SLJEH Bekijk bericht
UPS geeft nu EXCEPTION aan als status, in transit.....

Wat betekend dit nu?
Ik ook. Niets om je zorgen over te maken
  #108  
Oud 04-10-14, 08:14
joemorelli joemorelli is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MB500SLJEH Bekijk bericht
UPS geeft nu EXCEPTION aan als status, in transit.....

Wat betekend dit nu?
Volgens UPS: If you receive a message that your shipment has experienced an exception, then check the Shipment or Package Progress section for details about changes in delivery schedule. An exception occurs when a package or shipment encounters an unforeseen event, which could result in a change to the expected delivery day. Examples of exception include: address unknown, damage to shipment, or signature not received.

Laten we hopen dat het een zoekgeraakt adres of handtekening is.......
  #109  
Oud 04-10-14, 08:24
fredz fredz is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joemorelli Bekijk bericht
Volgens UPS: If you receive a message that your shipment has experienced an exception, then check the Shipment or Package Progress section for details about changes in delivery schedule. An exception occurs when a package or shipment encounters an unforeseen event, which could result in a change to the expected delivery day. Examples of exception include: address unknown, damage to shipment, or signature not received.

Laten we hopen dat het een zoekgeraakt adres of handtekening is.......
Heeft er niets mee te maken hoor. Betekent enkel dat het vliegtuig wacht. You'll see...
  #110  
Oud 04-10-14, 11:58
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MacZibit Bekijk bericht
..hmm, opmerkelijk. Apple praat over..wordt 10/10/2014 geleverd via Expreslevering terwijl UPS 6 oktober voor het einde van de dag aangeeft. Zou theoretisch kunnen dat er xtra marge ingecalculeerd wordt voor logistieke troubles. Wordt maandag...Heb in het verleden eerder een pakket mogen ontvangen uit China, zelfde scenario. Vrijdag verzonden, maandag na het weekend al ontvangen. Onvoorstelbaar hoe snel dit gaat (kán gaan).... "all the way from far Farawayland" Mocht ik maandag a.s. verrast worden met een fijn pakje uit China kan het grote genieten beginnen van de 6 met iOS 8 "loaded met een batterij aan unfixed major bugs!!" Kannie wachten
UPS Airlines. Die hebben een grotere vloot dan de gemiddelde luchtvaartmaatschappij en die vluchten gaan af en aan.
  #111  
Oud 04-10-14, 12:28
rickr rickr is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 30
Standaard

bij mij staat ook op de bestelstatus geschatte levering 6 oktober,
maar van de mail van apple staat uw bestelling wordt geleverd op 10 oktober haha ben benieuwd! liever 6 oktober.

bij mij staat trouwens ook Exception
  #112  
Oud 04-10-14, 12:49
MacZibit's schermafbeelding
MacZibit MacZibit is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2013
Locatie: Twente
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriepopov Bekijk bericht
UPS Airlines. Die hebben een grotere vloot dan de gemiddelde luchtvaartmaatschappij en die vluchten gaan af en aan.
...Thnx! Interessante achtergrond info 👍
  #113  
Oud 04-10-14, 13:54
JEROENDB JEROENDB is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 94
Standaard

En nog steeds niemand met 6 plus die verzonden is?
  #114  
Oud 04-10-14, 14:58
ipeertje ipeertje is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 270
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EddyG Bekijk bericht
Ik vind het altijd zo primitief lang duren allemaal.
Heb mijn iphone 6 onmiddellijk bestelt op 26 september om 1:00 s'nachts, maar had alleen de mogelijkheid om via bankoverschrijving te betalen met als gevolgd dat mijn iphone er pas zit aan te komen tussen 16 en 21 oktober.
Veel andere internetshops aanvaarden ook betaling via bankcontact en PayPal, maar de apple store dus nog steeds niet.
En ook het klaarmaken voor verzending en overdragt naar transportfirma enz... vind ik allemaal zo lang duren.
Kijk bijv. naar Bol.com, s'avonds bestelt voor 23:00 en je bestelling wordt de dag nadien al geleverd en zo zijn er nog wel sites.
Maar ja, ik zal nog maar wat geduld hebben zeker ;-)
Dan had je maar met iDeal moeten betalen. Apple neemt je bestelling pas in behandeling als zij het geld binnen hebben. Niks primitief eraan.
  #115  
Oud 04-10-14, 15:26
Drenthie98 Drenthie98 is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2014
Locatie: Eindhoven
Berichten: 8
Standaard

Ik vind het ook wel erg lang duren allemaal. Heb zelf de 6 64GB Zilver besteld. Is nu onderweg vanuit China en wordt, aldus UPS, maandag geleverd. Ikzelf heb ook EXCEPTION als status van het pakketje.

Laatst gewijzigd door Drenthie98; 04-10-14 om 15:43.
  #116  
Oud 04-10-14, 21:11
Wiejeben Wiejeben is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Leidschendam
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drenthie98 Bekijk bericht
Ik vind het ook wel erg lang duren allemaal. Heb zelf de 6 64GB Zilver besteld. Is nu onderweg vanuit China en wordt, aldus UPS, maandag geleverd. Ikzelf heb ook EXCEPTION als status van het pakketje.
Zelfde telefoon, sinds gister is er nog niks in de verzending verandert.

Location Date Local Time Activity
Shenzhen, China 10/03/2014 7:30 P.M. Departure Scan
10/03/2014 6:30 P.M. Export Scan
10/03/2014 6:30 P.M. Origin Scan
China 10/03/2014 3:18 A.M. Order Processed: Ready for UPS

Update:
Chek Lap Kok, Hong Kong 10/05/2014 5:11 A.M. Departure Scan

Het lijkt dat veel bestellingen andere routes nemen

Laatst gewijzigd door Wiejeben; 04-10-14 om 23:52.
  #117  
Oud 04-10-14, 23:14
gerhard gerhard is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 23
Standaard

Via Shanghai ligt hij nu in Korea.


Last Location:
Arrived - Incheon, Korea, Republic of, Sunday, 10/05/2014
  #118  
Oud 04-10-14, 23:47
EddyG EddyG is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ipeertje Bekijk bericht
Dan had je maar met iDeal moeten betalen. Apple neemt je bestelling pas in behandeling als zij het geld binnen hebben. Niks primitief eraan.
Het gaat me vooral om het lang duren van als de betaling in orde is tot je de iphone in huis hebt.
  #119  
Oud 05-10-14, 00:11
Drenthie98 Drenthie98 is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2014
Locatie: Eindhoven
Berichten: 8
Post

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gerhard Bekijk bericht
Via Shanghai ligt hij nu in Korea.


Last Location:
Arrived - Incheon, Korea, Republic of, Sunday, 10/05/2014
Same here. Verwachte afleverdatum is 06/10/2014. Vraag me af hoe dat ding binnen één dag in Nederland aan zal komen

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 oktober 2014 om 00:13 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wiejeben Bekijk bericht
Zelfde telefoon, sinds gister is er nog niks in de verzending verandert.

Location Date Local Time Activity
Shenzhen, China 10/03/2014 7:30 P.M. Departure Scan
10/03/2014 6:30 P.M. Export Scan
10/03/2014 6:30 P.M. Origin Scan
China 10/03/2014 3:18 A.M. Order Processed: Ready for UPS

Update:
Chek Lap Kok, Hong Kong 10/05/2014 5:11 A.M. Departure Scan

Het lijkt dat veel bestellingen andere routes nemen
Dat is dan wel heel vreemd. Als we hetzelfde toetsel hebben en de jouwe via Hong Kong gaat en de mijne via Incheon.
Inderdaad nemen veel bestellingen andere routes.
  #120  
Oud 05-10-14, 00:30
rickr rickr is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gerhard Bekijk bericht
Via Shanghai ligt hij nu in Korea.


Last Location:
Arrived - Incheon, Korea, Republic of, Sunday, 10/05/2014
die van mij ook, er staat ook leverdatum 6 oktober eind van de middag ben benieuwd
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3GS besteld online apple store change1592 Koopinformatie Nederland 5 06-12-11 20:44
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store wvy Koopinformatie België 3 11-11-11 07:09
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen spiner iPad algemeen 162 03-09-10 18:54
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) iken Koopinformatie Rest Europa 211 11-08-09 13:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:49.