Apple online store (BE, NL): wat besteld, welke leveringstermijn? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Volgens UPS, is het pakketje ingeklaard. Het begint er op te lijken........
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Volgens UPS, is het pakketje ingeklaard. Het begint er op te lijken.....
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hmm eerst stond er op UPS levering 6 oktober eind van de middag, en nu staat er
Geplande aflevering: Geplande afleverinformatie is momenteel niet beschikbaar. Kijk later nog eens. hoop dat het nog steeds morge blijft! hij is Kazakhstan verlaten om 3 uur lokale tijd |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het schiet eindelijk op:
Koeln, Germany 10/05/2014 6:04 P.M. Arrival Scan |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb 30 september besteld met
-> klaar voor verzending 7 - 10 werkdagen / Geleverd 16 okt - 21 okt. Wat had(den) jij(jullie) daar staan als je al de 6e geleverd krijgt? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Klaar voor verzending: 5-7 business days Geleverd: 10 Oct, 2014 - 14 Oct, 2014 door Expreslevering Maar UPS meld dat ik me product maandag eind van de dag kan verwachten, Apple is dus heel erg breed met hun leverdatum. Me iPhone is nu volgens UPS nog in Dubai |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Getting close
Ipad2 16Gb Laatst gewijzigd door Placemaster; 05-10-14 om 21:22. |
|
|||
|
|||
De mijne ook in Koln!
Krijg je ook nog een nauwkeurige levertijd door? Moet morgen om 12.00 uur gaan werken. |
|
|||
|
|||
Jaja, de mijne ligt ook in Keulen! Hij komt dus morgen .
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ook Keulen!
Ik ben wel enthousiast over de nieuwe iphone maar zou ook nog prima week kunnen wachten. Wel leuk om ergens naar uit te kijken ipv lange college dagen |
|
|||
|
|||
Had nog gehoopt op een statusverandering na de onderhoudswerken op de Apple store, maar helaas.... Er staat nog steeds 'artikelen worden verwerkt', geschatte levering 24 - 31 oktober, iphone 6+ 64 GB space grey.., besteld op 29/9
|
|
|||
|
|||
ook de mijne staat in Keulen..... Gezellig daar kan ik me zo voorstellen. pallets met Iphones daar.
|
|
|||
|
|||
Kan ik hem niet in Koln gaan halen, anderhalf uurtje rijden
|
|
|||
|
|||
Die van mij staat ook in Keulen, verwachte levertijd morgen eind van de dag!
|
|
|||
|
|||
Nog steeds 'aankomstscan Koeln' hier. Ben benieuwd. Word het gebruiken van een Samsung Galaxy Ace als tijdelijk toestel toch wel zat .
|
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|