Apple online store (BE, NL): wat besteld, welke leveringstermijn? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) De store is weer bereikbaar, maar mijn bestelling is foetsie! Er zijn geen bestellingen geplaatst afgelopen 90 dagen komt er tevoorschijn, iemand ook deze melding??...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
De store is weer bereikbaar, maar mijn bestelling is foetsie! Er zijn geen bestellingen geplaatst afgelopen 90 dagen komt er tevoorschijn, iemand ook deze melding??
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Owjeetje, boven Kazachstan als dat maar goed gaat... Bukraketten en zo.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zijn er nog mensen waarvan hun bestelde artikelen plots verdwenen zijn bij het raadplegen van de bestelstatus?
|
|
|||
|
|||
Hier ook, verschoot me nogal, 't zal wel in orde komen zeker!?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Boven Rusland is zojuist een toestel verdwenen, incl. Mijn bestelling en apple ontkent dat ik de afgelopen 90 dagen iets besteld heb komt vast goed.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ook bij mij is hij weg...
Vast een 'hikje' bij Apple na de update / nachtelijke updateklus.... |
|
|||
|
|||
En toen was je bestelling weg:
|
|
|||
|
|||
Bij mij is ook alles verdwenen...Komt wel goed😎
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ook bij mij is de bestelling verdwenen. Wat kan het nou zijn?
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt hij nu
|
|
|||
|
|||
Het werkt weer gelukkig....
Mijn iphone staat nu in Dubai. Morgen geplande levering. ben benieuwd |
|
|||
|
|||
Ja hij werkt weer! Alleen nog steeds verzendig wordt voorbereid. Levering 8 oktober - 10 oktober
|
|
|||
|
|||
Verzending wordt voorbereid**Klaar voor verzending: 5-7 business daysGeleverd: 08 Oct, 2014 - 10 Oct, 2014 door Expreslevering
Hier ook helaas nog steeds dezelfde status voor mijn 6+ |
|
|||
|
|||
Verzending wordt voorbereid ... Zou er op een zondag verandering kunnen komen?
|
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|