Apple online store (BE, NL): wat besteld, welke leveringstermijn? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Verzonden, geschatte levering op 10 oktober...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Verzonden, geschatte levering op 10 oktober
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Status gewijzigd naar Verzonden. Nog geen track and trace beschikbaar.
Besteld op 26 sept. om 1:07 iPhone 6 64 Gb space gray
Ipad2 16Gb Laatst gewijzigd door Placemaster; 03-10-14 om 14:29. Reden: woord vergeten |
|
|||
|
|||
Verzonden. Nog niet te track and tracen. I6 64g SG
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hmm grappig, ook om 17:00, exact zoals bij mij. Maar toch zou hij bij jou maandag, en bij mij pas dinsdag aankomen zegt UPS. Dus kans is groot dat het hier ook maandag wordt ;-)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik laat hem afleveren op een zakelijk adres waar ups elke dag komt misschien dat dat het verschil is
|
|
|||
|
|||
Ook verzonden, verwachte leverdatum is 10 oktober
|
|
|||
|
|||
UPS geeft inmiddels aan dat de geplande levering staat voor maandag, voor het einde van de dag.
|
|
|||
|
|||
Verzendbevestiging van de 6 is binnen, levering 10-10. Status van de 6+ nog ongewijzigd.
|
|
|||
|
|||
is er al iemand die ook een 6 plus heeft besteld die al verstuurd is ?
|
|
|||
|
|||
10-10 bezorging aldus apple maar als ik de track and trace code invoer op ups staat er 06-10, as maandag dus. Ben benieuwd!
|
|
|||
|
|||
net een email ontvangen dat de iphone 6 64gb is verstuurd via UPS. komt uit China en zou volgens alles op de 6e moeten arriveren.
ben benieuwd |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Status is nu verzonden. Komt maandag einde van de dag aan als alles goed is!
|
|
|||
|
|||
Hier ook 6 oktober, eind van de dag geleverd. Grappig, het vliegtuig vertrekt uit Shenzhen, daar ben ik zelf een aantal maanden geleden geweest.
Ik geloof dat er binnekort een bosje iPhones hier landt |
|
|||
|
|||
Status verzonden. Stond eerst op 9 okt. maar inmiddels op 6 okt.
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|