Apple online store (BE, NL): wat besteld, welke leveringstermijn? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vind het altijd zo primitief lang duren allemaal. Heb mijn iphone 6 onmiddellijk bestelt op 26 september om 1:00 s'nachts, maar had alleen de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik vind het altijd zo primitief lang duren allemaal.
Heb mijn iphone 6 onmiddellijk bestelt op 26 september om 1:00 s'nachts, maar had alleen de mogelijkheid om via bankoverschrijving te betalen met als gevolgd dat mijn iphone er pas zit aan te komen tussen 16 en 21 oktober. Veel andere internetshops aanvaarden ook betaling via bankcontact en PayPal, maar de apple store dus nog steeds niet. En ook het klaarmaken voor verzending en overdragt naar transportfirma enz... vind ik allemaal zo lang duren. Kijk bijv. naar Bol.com, s'avonds bestelt voor 23:00 en je bestelling wordt de dag nadien al geleverd en zo zijn er nog wel sites. Maar ja, ik zal nog maar wat geduld hebben zeker ;-) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
heb sinds vanmiddag 3 uur verzending wordt voorbereid, hoop dat ik vanavond nog een mailtje krijg van verzending, en anders morgen hoop ik!!!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Tevens word die rechtstreeks vanuit China verzonden, er ligt dus geen voorraad klaar. Er zijn duizenden mensen die eerder als jou besteld hadden, die gaan dus voor. Apple werkt toevallig niet samen met PayPal, er zijn genoeg webshops die dit ook niet doen. Zodra Apple PayPal zal ondersteunen zal de volgende klacht zijn dat er niet met altcoins betaald kan worden. |
|
|||
|
|||
@wiejeben: thanks voor de info. Ja, dan had ik een verkeert beeld, ik dacht namelijk dat ze de iphones op voorraad hadden zodra ze op 26 september bestelbaar waren via de site. Omdat op die dag ook veel winkels ze al gewoon hadden.
|
|
|||
|
|||
UPS geeft nu EXCEPTION aan als status, in transit.....
Wat betekend dit nu? |
|
||||
|
||||
..hmm, opmerkelijk. Apple praat over..wordt 10/10/2014 geleverd via Expreslevering terwijl UPS 6 oktober voor het einde van de dag aangeeft. Zou theoretisch kunnen dat er xtra marge ingecalculeerd wordt voor logistieke troubles. Wordt maandag...Heb in het verleden eerder een pakket mogen ontvangen uit China via UPS, zelfde scenario. Vrijdag verzonden, maandag na het weekend al ontvangen. Onvoorstelbaar hoe snel dit gaat (kán gaan).... "all the way from far Farawayland" Mocht ik maandag a.s. verrast worden met een fijn pakje uit China kan het grote genieten beginnen van de 6 met iOS 8 "loaded met een batterij aan unfixed major bugs!!" Kannie wachten
Laatst gewijzigd door MacZibit; 04-10-14 om 13:53. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laten we hopen dat het een zoekgeraakt adres of handtekening is....... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
bij mij staat ook op de bestelstatus geschatte levering 6 oktober,
maar van de mail van apple staat uw bestelling wordt geleverd op 10 oktober haha ben benieuwd! liever 6 oktober. bij mij staat trouwens ook Exception |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
En nog steeds niemand met 6 plus die verzonden is?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik vind het ook wel erg lang duren allemaal. Heb zelf de 6 64GB Zilver besteld. Is nu onderweg vanuit China en wordt, aldus UPS, maandag geleverd. Ikzelf heb ook EXCEPTION als status van het pakketje.
Laatst gewijzigd door Drenthie98; 04-10-14 om 16:43. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Location Date Local Time Activity Shenzhen, China 10/03/2014 7:30 P.M. Departure Scan 10/03/2014 6:30 P.M. Export Scan 10/03/2014 6:30 P.M. Origin Scan China 10/03/2014 3:18 A.M. Order Processed: Ready for UPS Update: Chek Lap Kok, Hong Kong 10/05/2014 5:11 A.M. Departure Scan Het lijkt dat veel bestellingen andere routes nemen Laatst gewijzigd door Wiejeben; 05-10-14 om 00:52. |
|
|||
|
|||
Via Shanghai ligt hij nu in Korea.
Last Location: Arrived - Incheon, Korea, Republic of, Sunday, 10/05/2014 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 oktober 2014 om 00:13 ---------- Citaat:
Inderdaad nemen veel bestellingen andere routes. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|