Apple tv 2 nog ergens te koop? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Pfff.. 175 euro. Grapje zeker. En "maar" 125 euro voor een ATV2 zonder jailbreak... Dan wil ik die van mij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
waarom wil iedereen ATV2??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De Apple TV 2 is gejailbreaked en voorzien van de programma’s XBMC, ATV Flash, Icefilmsen NaviX. Hiermee heeft u op een eenvoudige manier toegang tot meer dan 200.000 gratis films, tv-series, stand-up comedy shows, concert registraties en tekenfilms. Met Nederlandse ondertiteling (ook andere talen aanwezig)! Het aanbod is vrijwel onbeperkt en dagelijks komt er nieuwe gratis content beschikbaar op internet. Nog iemand die geen Apple TV wilt ?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Neobee, van dat lulverhaal klopt natuurlijk van geen kant sinds Megaupload down is.
200.000 gratis films, tv-series en stand-up comedy shows etc met nederlandse ondertiteling ook nog eens. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hehe ja mij boeit het verder niet zo, maar denk dat je wel verkeerde verwachtingen schept zo
|
|
|||
|
|||
Nou in ieder geval kan je gratis films kijken !!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
het is een verborgen functie , bij interesse alleen via PM =). Het is werkend op een orginele apple tv 2 en 3....of een gejailbreakte apple tv 2. Gisteren nog Live op apple tv de volgende wedstrijden bekeken:
RJC-PSV, Twente-Ajax, Feyenoord-AZ. NEC-RKC Waalwijk. Woensdag voor de apple tv buis om Ajax-VVV live te volgen. =) Laatst gewijzigd door neobee; 01-05-12 om 15:16. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wie kan me helpen?? Bij de meeste films werken bij mij niet op apple tv. Van de hd films kan ik maar 2 van de 10 kijken. Of hij buffert niet of ik krijg een melding... Ik kan niks op google terugvinden daarvan.....melding is: Fout in scriptlugin.video.1 channel
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 achterkant kapot:originele ergens te koop? | jash | iPhone accessoires en onderdelen | 11 | 05-02-14 19:05 |
iPad 1 nog ergens te koop? | Rens100 | iPad algemeen | 5 | 13-10-11 22:48 |
3G te koop ergens? | theory18 | Orange | 7 | 22-06-10 12:03 |
Nog ergens nieuwe iPhone 2G's te koop? | jrs197 | Koopinformatie Nederland | 4 | 13-05-09 18:57 |
Unlocked ergens te koop op 11 juli? | ALC | Koopinformatie Nederland | 8 | 21-06-08 11:43 |
|
|