Apple tv 2 nog ergens te koop? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door petterik74 Zou iemand mij nog kunnen vertellen waar ik een Apple TV 2 kan kopen. Met of evt zonder JB. Mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zijn er nog AT 2's te koop? Ben er hard naar 1 op zoek!!!
|
|
|||
|
|||
Genoeg..........als je er 200 voor wilt betalen
|
|
|||
|
|||
eens... zoek er wel een voor een redelijke prijs!
|
|
|||
|
|||
Marktplaats komen er steeds genoeg op maar ja wat is redelijk,hebben er vorige week
In Eindhoven een bij gekocht in nieuwstaat met JB voor 150 euro compleet met alles In doos |
|
|||
|
|||
Das niet slecht voor 150,00 ..
Als ik nu kijk zijn r alleen maar prijzen vanaf 250,00 .. Beter even wachten tot de jailbreak voor apple tv 3 .... |
|
|||
|
|||
Aanbieder gevonden die ATV2 aanbiedt voor 108 + 8 verzendkosten. Iemand interesse? Verzendkosten zijn bij volgende aankoop namelijk lager.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vooral daar kopen als het uiterlijk van je ATV niet belangrijk is. Mijn ervaring is dat ze er niet uit zien. Gekrast etc. Geen stroomsnoer en geen remote
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat is volgens jou een beter alternatief? Want voor mij is uiterlijk natuurlijk ook wel belangrijk, ik heb hem wel op een zichtbare plek. |
|
|||
|
|||
Op ebay zijn meerdere aanbieders die Apple TV's verkopen. Vaak Compleet met doos en bijbehorende accesoires. Ik denk ook dat het belangrijk is om te bepalen wat je er uiteindelijk voor over hebt om een Apple TV te kopen. Ik merk hier op het forum dat mensen nog steeds uitgaan van de oorspronkelijke verkoop prijs van 89,- euro en daarom niet meer willen betalen. De Apple TV is een fantastich apparaat wat zijn geld dubbel en dwars waard is ook als hij 250 euro kost. Geen maandelijkse abonnementskosten alle films gratis, Alle series gratis, Live streams uit heel veel landen. en nog veel meer. Als je lekker goedkoop uit wilt zijn en het uiterlijk niet belangrijk vind dan koop je die ATV uit amerika.
|
|
|||
|
|||
Er worden ook nog veel Apple TV 1 aangeboden compleet in doos met 160 gb Harddrive
Voor rond de 100 euro ! Zijn de specificaties hetzelfde als de 2 en kun je die ook jailbreaken ? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Toevallig hier nog 1 staan die ik misschien de verkoop in doe ^^
|
|
|||
|
|||
Ik zoek nog een apple tv 2 voor een schappelijke prijs.
Iemand?? |
|
|||
|
|||
wacht toch even af voor apple tv 3
200 a 250 euro betalen vind ik zonde |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Dat is dan waarschijnlijk Crystalbuntu en heeft -zoals timosha al zei- niks met een jailbreak te maken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 achterkant kapot:originele ergens te koop? | jash | iPhone accessoires en onderdelen | 11 | 05-02-14 19:05 |
iPad 1 nog ergens te koop? | Rens100 | iPad algemeen | 5 | 13-10-11 22:48 |
3G te koop ergens? | theory18 | Orange | 7 | 22-06-10 12:03 |
Nog ergens nieuwe iPhone 2G's te koop? | jrs197 | Koopinformatie Nederland | 4 | 13-05-09 18:57 |
Unlocked ergens te koop op 11 juli? | ALC | Koopinformatie Nederland | 8 | 21-06-08 11:43 |
|
|