//

Apple tv 2 nog ergens te koop?

Apple tv 2 nog ergens te koop? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha Een kwestie van vraag en aanbod misschien? Toen destijds op het forum iPhone 5 verkocht werden voor meer dan 1.000 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #161  
Oud 03-02-13, 20:42
stefdejong stefdejong is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Een kwestie van vraag en aanbod misschien? Toen destijds op het forum iPhone 5 verkocht werden voor meer dan 1.000 € noemde men dat "marktwerking"
Daar heb je zeker gelijk in. Maar ik vind dat mensen geen geld mogen vragen voor een jailbreak, ook al stoppen mensen er zogenaamd "moeite" in om dat voor iemand te doen. Tevens is het zo dat je voor 160 euro toch echt wel een gejailbreakte hebt, dan hoef je je prijs niet op te schroeven naar 250. Maargoed, ik snap dat mensen winst proberen te maken op een schaars product.
__________________
My religion  | My god Steve Jobs | My church Macbook Pro | My bible iPhone 4 5.1.1 JB
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #162  
Oud 03-02-13, 22:46
Moeswa Moeswa is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 27
Standaard

Dankzij een mede tweaker , vandaag voor 130 euro gekocht een apple TV 2. Gejailbreaked en al. Na war speur werk kunnen toevoegen dat ik series kan kijken. Ik moet me er wel in gaan verdiepen ...... wat een tijd kost het het uitzoeken etc.
  #163  
Oud 03-02-13, 22:48
Denko Denko is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Amsterdam
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moeswa Bekijk bericht
Dankzij een mede tweaker , vandaag voor 130 euro gekocht een apple TV 2. Gejailbreaked en al. Na war speur werk kunnen toevoegen dat ik series kan kijken. Ik moet me er wel in gaan verdiepen ...... wat een tijd kost het het uitzoeken etc.
nog goeie prijs...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 achterkant kapot:originele ergens te koop? jash iPhone accessoires en onderdelen 11 05-02-14 18:05
iPad 1 nog ergens te koop? Rens100 iPad algemeen 5 13-10-11 21:48
3G te koop ergens? theory18 Orange 7 22-06-10 11:03
Nog ergens nieuwe iPhone 2G's te koop? jrs197 Koopinformatie Nederland 4 13-05-09 17:57
Unlocked ergens te koop op 11 juli? ALC Koopinformatie Nederland 8 21-06-08 10:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:03.