Apple tv 2 nog ergens te koop? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha Een kwestie van vraag en aanbod misschien? Toen destijds op het forum iPhone 5 verkocht werden voor meer dan 1.000 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Daar heb je zeker gelijk in. Maar ik vind dat mensen geen geld mogen vragen voor een jailbreak, ook al stoppen mensen er zogenaamd "moeite" in om dat voor iemand te doen. Tevens is het zo dat je voor 160 euro toch echt wel een gejailbreakte hebt, dan hoef je je prijs niet op te schroeven naar 250. Maargoed, ik snap dat mensen winst proberen te maken op een schaars product.
|
|
|
|||
|
|||
Dankzij een mede tweaker , vandaag voor 130 euro gekocht een apple TV 2. Gejailbreaked en al. Na war speur werk kunnen toevoegen dat ik series kan kijken. Ik moet me er wel in gaan verdiepen ...... wat een tijd kost het het uitzoeken etc.
|
|
|||
|
|||
nog goeie prijs...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 achterkant kapot:originele ergens te koop? | jash | iPhone accessoires en onderdelen | 11 | 05-02-14 19:05 |
iPad 1 nog ergens te koop? | Rens100 | iPad algemeen | 5 | 13-10-11 22:48 |
3G te koop ergens? | theory18 | Orange | 7 | 22-06-10 12:03 |
Nog ergens nieuwe iPhone 2G's te koop? | jrs197 | Koopinformatie Nederland | 4 | 13-05-09 18:57 |
Unlocked ergens te koop op 11 juli? | ALC | Koopinformatie Nederland | 8 | 21-06-08 11:43 |
|
|