Apple tv 2 nog ergens te koop? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er nog iemand hier die er 1 wil verkopen voor een eerlijke prijs?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is er nog iemand hier die er 1 wil verkopen voor een eerlijke prijs?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ben bang van niet... Ik wens je succes, ik hoop met je mee.
|
|
|||
|
|||
Komt vast goed...
|
|
|||
|
|||
Apple tv 3 en AirParrot zo heb je toch een mediaplayer.
|
|
|||
|
|||
heb je hem nog te koop ?
gr kees |
|
|||
|
|||
Iemand ze recentelijk nog ergens in de winkel zien liggen?
|
|
|||
|
|||
Op Marktplaats staan er genoeg heb ik gezien
|
|
|||
|
|||
Ben telkens net te laat, vaak zijn ze binnen een uur al verkocht..
Daarom vroeg ik me af of iemand ze nog ergens heeft zien liggen. Laatst gewijzigd door XIII; 02-01-13 om 13:47. Reden: Opschonen (zie marktplaatsregels) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
kijk eens op ebay.de, staan er daar genoeg op
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja klopt die kastjes doen op het moment 200 250 euro .Ik heb een 3 en daar is geen jailbreak voor jammer genoeg .Ik wilde alleen aangeven dat er zat alternatieven zijn voor de apple tv 2 of 3 . meer niet maar ja als bepaalde mensen dan helemaal uit hun plaat gaan dan is dat wel zielig vind ik . ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 januari 2013 om 20:12 ---------- Dat bedoel ik dus als het eng word is het gelijk off topic .dat bedoel ik dus . Jammer van verder een uitstekend forum . |
|
|||
|
|||
Vraagje iemand nog de 2 voor een redelijke prijs want ben van plan de 3 te kopen bij Mycom anders met itunes kaart?
|
|
|||
|
|||
Kijk op de locale eBay-sites (.de, .co.uk enz..) Daar bieden ze ze aan voor rond de 150, en als je geluk hebt lager.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Soms wel. Maar vanuit Duitsland is het vaak minder. Koop in ieder geval niet buiten de EU. Doe je dat wel, vraag de verkoper dan om een beschrijving op de enveloppe te zetten dat het computer-onderdelen zijn.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 februari 2013 om 11:37 ---------- Ik snap dat het soms moeilijk is om er een te vinden, maar 250 vragen is echt geldklopperij. Dan zou ik je bijna de mijne gaan verkopen om je niet voor de gek te laten houden. Betalen voor een jailbreak is en blijft onzin. Jailbreaks worden met bloed, zweet en tranen gemaakt door mensen die er geen cent voor vragen. En jailbreaken is echt niet lastig. En als het je toch niet lukt, dan doe ik het desnoods gratis voor wie er maar behoefte aan heeft. |
|
||||
|
||||
Misschien begrijp ik je verkeerd, maar sinds wanneer kun je hardware kopen met een iTunes kaart? En dan ook nog bij MyCom? (Geen AppleStore)
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Actie as je t/m vandaag bij MYCOM een Apple tv 3 koopt kost hij je 99 euro en je krijgt een itunes kaart van 15 euro erbij! Nu aan het onderhandelen voor € 160 incl jailbreak is acceptabel! Laatst gewijzigd door Moeswa; 03-02-13 om 14:12. |
|
||||
|
||||
Ah, dan heb ik je inderdaad fout begrepen.
Bedankt voor je uitleg! Interessante aanbieding... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 achterkant kapot:originele ergens te koop? | jash | iPhone accessoires en onderdelen | 11 | 05-02-14 19:05 |
iPad 1 nog ergens te koop? | Rens100 | iPad algemeen | 5 | 13-10-11 22:48 |
3G te koop ergens? | theory18 | Orange | 7 | 22-06-10 12:03 |
Nog ergens nieuwe iPhone 2G's te koop? | jrs197 | Koopinformatie Nederland | 4 | 13-05-09 18:57 |
Unlocked ergens te koop op 11 juli? | ALC | Koopinformatie Nederland | 8 | 21-06-08 11:43 |
|
|