Apple tv 2 nog ergens te koop? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Maaruh....waar is ie nog te koop?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Maaruh....waar is ie nog te koop?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hallo allemaal vandaag nog 1 besteld bij applestore in ede morgen in huis ze hadden er nog 5
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Wie weet waar je nog apple tv 2 kan halen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het liefst een nieuwe apple tv 2.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik zoek het voor een vriend.
|
|
||||
|
||||
Phoei....op marktplaats zijn er mensen die er (serieus) EUR 190 voor vragen incl JB. Ik wens 'je vriend' veel succes.
De mijne is in te ruilen tegen 2 x Apple TV3 (wat een gekkenhuis). |
|
|||
|
|||
Hoe zal dat komen? Wie legt nou zoveel geld neer....hmm
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ze hadden het laast in rdam mediamarkt nog.. weet iemand of ze het daar nog hebben?
dixons in rdam had ze ook 2 weken terug nog. 90euro. |
|
|||
|
|||
Waarom zoeken jullie nog een atv2? Kan die iets wat zijn opvolger niet meer kan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
laatst gekocht in switch store Sint niklaas Belgie voor 79 euries...
|
|
|||
|
|||
Weet iemand waar ze in Den Haag nog te koop zijn?
|
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
Er is geen echt welkomstopic hier volgens mij dus bijdeze: Ik ben nieuw hier, en heb me aangemeld omdat ik steeds meer apple producten in huis krijg, en wil de hele bups in de toekomst gaan jailbraiken. Gelijk maar met de deur in huis vallen Icentre Ede heeft geen Apple TV2 meer. Iemand anders nog een suggestie? |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 achterkant kapot:originele ergens te koop? | jash | iPhone accessoires en onderdelen | 11 | 05-02-14 19:05 |
iPad 1 nog ergens te koop? | Rens100 | iPad algemeen | 5 | 13-10-11 22:48 |
3G te koop ergens? | theory18 | Orange | 7 | 22-06-10 12:03 |
Nog ergens nieuwe iPhone 2G's te koop? | jrs197 | Koopinformatie Nederland | 4 | 13-05-09 18:57 |
Unlocked ergens te koop op 11 juli? | ALC | Koopinformatie Nederland | 8 | 21-06-08 11:43 |
|
|