Apple tv 2 nog ergens te koop? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Kijk eens op marktplaats, genoeg apple tv aanbieders...waaronder ik ? Apple tv 2 is uit het assortiment winkel gehaald. Het is kansloos om nog bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kijk eens op marktplaats, genoeg apple tv aanbieders...waaronder ik ? Apple tv 2 is uit het assortiment winkel gehaald. Het is kansloos om nog bij apple winkels te kopen.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
165 Euro???...........daar zijn er nog genoeg voor te koop |
|
||||
|
||||
Citaat:
Die JB voor ATV 3 komt binnenkort ook wel, al zal een verkoper bljven volhouden dat dit echt niet gaat gebeuren. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zou nu gewoon op marktplaats, ebay e.d. rond blijven kijken totdat iemand 'm in originele staat wegdoet voor een normale prijs en zelf jailbreaken. Anders wachten tot de jailbreak van de atv3, zal echt niet verschrikkelijk lang gaan duren denk ik. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb nog een ATV2 in de aanbieding hoor! Gewoon ruilen voor een nieuwe ATV3. PM me maar...
|
|||
|
|||
Weet iemand nog waar ik atv2 kan kopen ? geen marktplaats
Buitenland is ook goed |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
aptv 2
in utrecht bij de wall saturn heeft ze nu weer 99 euro
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
aptv2
goed lezen de volgende keer ja aptv 2
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
wat een gekke zooi man gisteren de folder in de bus gehad stond er duidelijk op APTV 2 nu 99 euro !!!!!!!!!!
|
|
|||
|
|||
Net de saturn flyer gekeken, model md199nf/a. Dit is duidelijk apple tv 3. Toch bedankt voor de tip.
|
|
|||
|
|||
ok dan sorry man
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor jullie reactie's
Saturn the Wall heeft ze niet my com ook niet meer Ik denk dat ze er nog zijn alleen goed zoeken en veel bellen. |
|
|||
|
|||
Op eBay Duitsland staan er nog wel een paar. Heel dure maar ook heel goedkope voor 17, 25 en 29 €
Apple Tv 2 | eBay |
|
|||
|
|||
Ik heb ze toch liever zonder JB helemaal nieuw dat verkoopt ook beter
|
|
|||
|
|||
Apple tv 2 te koop gevraagd!
Zou iemand mij nog kunnen vertellen waar ik een Apple TV 2 kan kopen. Met of evt zonder JB.
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 achterkant kapot:originele ergens te koop? | jash | iPhone accessoires en onderdelen | 11 | 05-02-14 19:05 |
iPad 1 nog ergens te koop? | Rens100 | iPad algemeen | 5 | 13-10-11 22:48 |
3G te koop ergens? | theory18 | Orange | 7 | 22-06-10 12:03 |
Nog ergens nieuwe iPhone 2G's te koop? | jrs197 | Koopinformatie Nederland | 4 | 13-05-09 18:57 |
Unlocked ergens te koop op 11 juli? | ALC | Koopinformatie Nederland | 8 | 21-06-08 11:43 |
|
|