Apple tv 2 nog ergens te koop? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Stijntje Ik heb ook een AppleTV eerste generatie gehad deze was wel degelijk opengesteld voor eigen media (jailbreak) maar het werkte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als jij op die ATV 1 de een of andere Linux distro gaat installeren, zoals Bomans terecht opmerkt, dan is dat geen jailbreak maar de installatie van een ander besturingssysteem. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Bij Staples Barendrecht zijn ze nog
|
|
||||
|
||||
Volgens hun niet ...
|
|
|||
|
|||
nog ergens te verkrijgen regio rotterdam ?
|
|
|||
|
|||
Wel regio Arnhem, bij interesse PM.
|
|||
|
|||
wanneer is de apple tv 3 te jailbreaken?
|
|
|||
|
|||
Geen flauw idee,
Wat is een normale prijs om een ATV2 incl jailbreak te kopen ? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
op marktplaats zag ik al prijzen richting de 200 euro gaan ..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ben ik even blij dat ik een 3 heb kunnen ruilen tegen een 2.
Maar toch hoop ik gauw op de jb. |
|
|||
|
|||
Ik heb er gelukkig nog 2 voor 100€ ps weten te krijgen. Voor eigen gebruik. Goed zoeken dan vind je het wel.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Goed en vaak blijven kijken, vandaag weer een gekocht voor normale prijs. Er zijn gelukkig nog mensen die er geen winst op willen maken.
Heb er nu 3 voor 100 per stuk (allen van andere verkopers..) waarvan 2 voor mijzelf en 1 voor een vriend. Het is dus mogelijk mensen, rustig en op je gemak zoeken. |
|
|||
|
|||
Dan heb gij echt geluk meestal zijn boven de 150 euries met jailbreak en zonder zijn ze ook abnormaal hoog waar jij ze haalt voor zo'n prijs is heel incidentieel.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
(gelukkig maar) |
|
|||
|
|||
Ik heb er eentje voor jullie, 150 euro. = Verkocht =
http://forum.iculture.nl/f41/kopen-v...le-tv-2-a.html Laatst gewijzigd door Pamas; 10-12-12 om 08:45. |
|
||||
|
||||
Wat is nu het voordeel van een jailbreak op atv2? , meer tevee kanalen ? , en welke zijn dit nu ?
|
|
|||
|
|||
En je kan hem gebruiken als normale mediaplayer, zonder dat je bestanden moet converten. Je kan streamen via een NAS, of vele andere manieren. Ook kan je films streamen vanaf internet zodat je ze niet hoeft te downloaden, en dat is gratis. Er zitten zoveel meer voordelen aan de ATV2 met een jailbreak.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 achterkant kapot:originele ergens te koop? | jash | iPhone accessoires en onderdelen | 11 | 05-02-14 19:05 |
iPad 1 nog ergens te koop? | Rens100 | iPad algemeen | 5 | 13-10-11 22:48 |
3G te koop ergens? | theory18 | Orange | 7 | 22-06-10 12:03 |
Nog ergens nieuwe iPhone 2G's te koop? | jrs197 | Koopinformatie Nederland | 4 | 13-05-09 18:57 |
Unlocked ergens te koop op 11 juli? | ALC | Koopinformatie Nederland | 8 | 21-06-08 11:43 |
|
|