1 Channel werkt niet meer (0.0.3) discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) 1Channel is down. Zie 1channel.ch - Is 1channel Down Right Now?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
1Channel is down. Zie 1channel.ch - Is 1channel Down Right Now?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Niet meer.
Overigens: als het domein 1channel.ch down is, dan gebruiken ze tijdelijk letmewatchthis.ch https://twitter.com/real_1channel |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Geen idee, ik heb geen Apple TV
|
|
|||
|
|||
Probleem is alweer opgelost en 1Channel doet het weer
|
|
|||
|
|||
Klopt het dat hij ernu weer uitligt?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
De website is al enkele uren 'under maintenance', maar bij mij heeft het er niet afgelegen.
|
|
|||
|
|||
lekker dan!
|
|
|||
|
|||
Ok in verband met het domeinnaam probleem van 1Channel is zojuist update 2.0.0 gelanceerd met de optie om van domeinnaam te wisselen (1channel of letmewatchthis)
Standaard staat de nieuwe update nu op letmewatchthis om de tijdelijke fix te laten werken. Zodra alles weer in orde is met de domeinnaam 1channel komt er weer een kleine automatische update naar de standaard domeinnaam. Deze nieuwe update is Future Proof......dus mocht dit weer een keer voorkomen dan kunt u weer makkelijk wisselen van domeinnaam. BELANGRIJKE AANVULLING: U moet nadat u de update heeft gehad wachten tot er een popup verschijnt zodat deze alles netjes bijwerkt. Iedereen zal dus automatisch deze update binnen 2 dagen ontvangen |
|
||||
|
||||
Let op!
Only use LetMeWatchThis.ch domain, 1Channel has been hijacked. https://twitter.com/real_1channel/st...36939308716032 |
|
|||
|
|||
Kan ik hem ook handmatig updaten?
|
|
|||
|
|||
Hoe verander ik dan van domein? 1channel naar Letmewatchthis?
*opgelost* Laatst gewijzigd door Grimm; 12-05-13 om 18:51. |
|
|||
|
|||
hoe kom ik aan de update???
|
|
|||
|
|||
De update inmiddels binnen gekregen maar ik krijg hem niet geinstalleerd. Hij begint met downloaden en het downloaden stopt na 1% helaas weer.. Drukte op de server? Offf...???
|
|
|||
|
|||
na update werkt het wel op Apple TV maar niet op mijn iPad's, kan dit kloppen??
|
|
|||
|
|||
Alles gedaan ook jailbreakservice workaround niets werkt
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 home button werkt niet meer en nog meer hardware problemen | daan1992 | iPhone algemeen | 0 | 18-08-12 23:36 |
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet | iTim | iPhone algemeen | 4 | 08-03-10 22:27 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
|
|