Official 1.1.3-3 Upgrader Dev team discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Mooi zo De google maps kan je laten werken door Navizon of Locate me te installeren via Intaller en deze te runnen voordat je google ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mooi zo
De google maps kan je laten werken door Navizon of Locate me te installeren via Intaller en deze te runnen voordat je google map gebruikt. Of je kan een baseband upgrade doen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
zie link https://forum.iculture.nl/f14/i...pgelost-7.html |
|
|||
|
|||
bestaat er ook een andere manier om van 1.1.3 naar 1.1.1 te downgraden zonder itunes te gebruiken?
|
|
|||
|
|||
Die bestanden van ArB heb ik geïnstalleerd, maar zonder resultaat. Sommige nummers worden nog steeds niet herkent als de gekoppelde contactpersoon. Volstrekt willekeurig weliswaar; twee smsjes van dezelfde persoon - bij de ene wordt de naam getoond, bij de andere het nummer...
Maar als dat nou het enige is. 1.1.3 draait verder top! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik denk dat je even wat meer info moet geven hier, er zijn er hier zat die je dan vast verder (kunnen) helpen. Misschien een inkopper, maar heb je al geprobeerd contact te krijgen met iTunes via de DFU-methode? Even goed lezen die handleiding en soms een paar keer proberen (eigen ervaring), maar dat lukt vrijwel altijd. Succes!
|
|||
|
|||
Citaat:
Uit eigen ervaring is het helemaal opnieuw schoon beginnen mij prima bevallen. Alles werkt vlekkeloos, nergens problemen, iLocate werkt als een speer. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Jep. Wat ik al schreef, het is volstrekt willekeurig. Wanneer ik gebeld word zie ik wel de adresboek-naam. Misschien heeft het te maken met het SMS.db bestandje van 1.1.2. dat ik terug heb gezet. Het is blijkbaar alleen in de sms-app.
Laatst gewijzigd door Quoob!; 13-02-08 om 10:48. |
|
|||
|
|||
Hey
Mijn youtube werkt niet meer , als ik op de Youtube-icoon druk krijg ik een venster met : "You must first connect to iTunes with an internet connection to enable Youtube" Ik heb de 1.1.3 youtube fix al gedaan , maar zonder resultaat ... Mvg |
|
||||
|
||||
Heb paar dagen geleden geupdate naar 1.1.3. Ging allemaal voorspoedig.
Nu loop ik tegen een probleem aan in itunes tijdens synchroniseren van mijn iphone. Krijg de melding "de iPhone iPhone kan niet worden gesynchroniseerd, de vereiste schijf is niet gevonden" Daarna de volgende melding "het kopieren naar de schijf iPhone is mislukt. Time out van het apparaat" Heeft iemand een oplossing ? bij voorbaat hartelijk dank. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Afspelen vanuit itunes gaat gewoon goed. Heb PC ook opnieuw opgestart en itunes (laatste versie) opnieuw geinstalleerd. Opnieuw geprobeerd maar kreeg zojuist weer dezelfde melding. Syncken van agenda en contactpersonen gaat wel goed. |
|
||||
|
||||
Upgrade 1.1.3 3 naar iTunes 1.1.3 mogelijk?
Ik heb nu een 3.9BL, geupgrade via de dev team methode (v3) naar 1.1.3.
Is het mogelijk/heeft iemand al een iPhone met 1.1.3 dev team versie, bootloader 3.9 via iTunes naar 1.1.3 gebracht? Als eindresultaat wil ik graag een officiele iTunes ge-upgrade 1.1.3 hebben, het liefts met de laatste basband ivm iLocate functie. Ik denk persoonlijk dat ik (please correct me if I am wrong); -Restore in iTunes naar 1.1.3 -ZiPhone draaien (activate, jailbreak) -anysim 1.3 Resultaat (hopelijk); Bellende, jailbroken iPhone met nieuwste baseand op 1.1.3 Hoop dat iemand hier een antwoord op heeft, zullen veel mensen met 'oudere' iPhones wellicht blij mee zijn. Greetz, Frans |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Resetten kan geen kwaad toch?
|
|
||||
|
||||
Klopt, heb een harde reset gegeven, helaas ook zonder resultaat.
Synchroniseert de agenda, contactpersonen en bladwijzers. Syncht niet de muziek, video's en ook geen foto's meer. Hij lijkt de foto's wel te doen, maar na zo'n 30 sec. krijg ik de melding op mijn scherm "de iPhone iPhone kan niet worden gesynchroniseerd, de vereiste schijf is niet gevonden". Wat nu ? |
|
|||
|
|||
zit nu een paar daggen op 1.1.3 maar als ik een sms wilt stuur lukt dat niet :S en als ik ga kijken wie me gebeld hebt om terug te bellen gaat ie weer terug naar home scherm en dit doet is ook met bepaalde nummer als die bel. is hier al een oplossing voor ??
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dit probleem had ik namelijk ook. Je moet een usb 2.0 gebruiken. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Je moet wel met een oudere itunes versie werken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
blackra1n of dev team? | Buco | Archief | 2 | 20-10-09 10:37 |
iPhone 3GS: ISP blokkeert dev team | mvsteeg | Unlock | 23 | 01-08-09 01:11 |
Help Official 1.1.3-3 Upgrader Dev team | nanoman | Unlock [archief] | 2 | 04-02-08 18:59 |
Dev Team 1.1.3 met Turbosim | lhy | Archief | 3 | 01-02-08 03:21 |
|
|