//

Het grote iPhone 3G hardware unlock topic

Het grote iPhone 3G hardware unlock topic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb alle SIM varianten geprobeert en geen 1 werkte of heeft meer dan 5 minuten signaal gegeven. Laat staan 3G, SIMtray gesloopt etc etc ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #541  
Oud 14-09-08, 23:13
mguntenaar mguntenaar is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Loosdrecht
Berichten: 11
Stuur een bericht via MSN naar mguntenaar
Standaard

Ik heb alle SIM varianten geprobeert en geen 1 werkte of heeft meer dan 5 minuten signaal gegeven. Laat staan 3G, SIMtray gesloopt etc etc

Maar vanavond is het opgelost. De ifoneguide.nl SIM heeft het geflikt

Van Nieuw Vennep tot Hilversum zitten bellen in de auto, via 3G naar streaming audio geluisterd en bij de pomp mn mail gechecked via 3G.

Helemaal top! Kan hem iedereen aan bevelen.

Het gaat hier om een Witte 3G uit de VS met een KPN USIM (zakelijk abonnement)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #542  
Oud 14-09-08, 23:53
Ethem_Ebru Ethem_Ebru is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 30
Standaard

heren, ik heb een probleem. Ik heb nu de Yessim voor mijn telfort sim only abonnement. Werkt goed. ALLEEEN ga ik vanaf nu mijn nieuwe T mobile sim only abonnement gebruiken. En blijkt dat mijn iphone met yessim daar geen gehoor aan geeft. HIJ DOET HET NIET Echt 10 keer sim eruit erin gedaan etc. Hij gaf 2 keer T mobile aan voor een paar seconden en daarna weer GEEN SERVICE. Als ik mijn telfort simkaartje er in doe is het appeltje eitje... die pakt ie in één keer. Hebben jullie een oplossing of weten jullie iets?

Alvast bedankt
  #543  
Oud 15-09-08, 09:55
Leonard Leonard is offline
• iOS 2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 10
Standaard

Vraagje! Ga morgen naar the USA vroeg me af of het kopen aldaar van een 3G een optie is, qua kosten inclusief unlocken in Nederland.
  #544  
Oud 15-09-08, 10:23
Bambino Bambino is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 22
Standaard

Het is toch al lang bekend dat je een toestel in de usa niet meekrijgt zonder abo en dat abo krijg je alleen als je een social security number hebt...
  #545  
Oud 15-09-08, 10:36
Leonard Leonard is offline
• iOS 2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 10
Standaard

Shoot.. Dacht hem in de Apple store te kunnen kopen, had daar vorig jaar geen problemen toen ik de 'vorige versie kocht.
  #546  
Oud 15-09-08, 11:53
geniux geniux is offline
• iOS 7.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leonard Bekijk bericht
Shoot.. Dacht hem in de Apple store te kunnen kopen, had daar vorig jaar geen problemen toen ik de 'vorige versie kocht.
als je gewoon ff had gegoogled hiernaar dan had je na 1 hit al antwoord gekregen op je vragen

het is dus pertinent niet mogelijk om in de vs als non-citizen een iphone 3g te kopen.

overigens aan degene die zijn yessim niet werkend krijgt met t-mobile: ik had in eerste instantie ook geen ontvangst, toen heb ik mn sim ff in m'n oude gsm gedaan zodat ie het signaal oppakte, toen weer in m'n iphone en een uurtje laten staan en sindsdien geen signaalverlies meer. Hopelijk werkt dit ook voor jou.
  #547  
Oud 16-09-08, 19:51
LadyStrife LadyStrife is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 5
Standaard

Ik heb nu weer een nieuw probleem, hij zegt nu ineens dat hij geen netwerk meer heeft. De X-sim werkt dus duidelijk niet meer. Ik heb wel gelezen op het forum dat de Yessim goed werkt, maar die kan ik nergens kopen, ik heb ebay geprobeerd en winkels in de buurt (ja voor 45 euro, dag). Weet iemand waar ik ze kan kopen?

En hoe zit het nu precies met die 3G functie, heb je daar een extra abonnement voor nodig of een internet abbonnement? En de GPS functie, gaat dat ook via internet? Dus heb je daar een onbeperkt internet abbonnement voor nodig? Ik heb natuurlijk geen zin in enorme kosten elke maand.

Alvast bedankt,
  #548  
Oud 16-09-08, 21:46
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Samengevoegd.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #549  
Oud 17-09-08, 00:21
ThaDevil ThaDevil is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 8
Standaard @ Ethem_Ebru

het probleem kan je verhelpen door eerst in de Iphone via algemeen----> netwerk 3G en dataroaming uitschakelen een restart van de iphone uitvoeren je t-mobile simkaart in de iphone stoppen even 2 min wachten dan weer via algemeen ------> netwerk 3G en dataroaming aanzetten.

Dit is getest met firmware 2.0.2

succes!
  #550  
Oud 17-09-08, 18:24
karsyns karsyns is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 3
Standaard

werkt de iphone 3g zonder unlock met een andere simkaart van t-mobile ?
  #551  
Oud 17-09-08, 18:27
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karsyns Bekijk bericht
werkt de iphone 3g zonder unlock met een andere simkaart van t-mobile ?
Als de iPhone bij T-Mobile is Nederland is gekocht werkt hij met iedere T-Mobile simkaart. Sterker nog, je kunt de iPhone gewoon activeren met iedere T-Mobile sim, zelfs een prepaid simmetje.
  #552  
Oud 17-09-08, 18:29
karsyns karsyns is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 3
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
Als de iPhone bij T-Mobile is Nederland is gekocht werkt hij met iedere T-Mobile simkaart. Sterker nog, je kunt de iPhone gewoon activeren met iedere T-Mobile sim, zelfs een prepaid simmetje.
dat is de info die ik nodig had
hardstikke bedankt
  #553  
Oud 18-09-08, 15:15
Guest-20221123125956
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karsyns Bekijk bericht
dat is de info die ik nodig had
hardstikke bedankt
nadat je hem hebt geactiveerd kun je dan gebruik maken van de Ipod functies in het toestel? + het bellen en smsen met de simkaart?
  #554  
Oud 18-09-08, 18:59
LadyStrife LadyStrife is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 5
Standaard Probleem met Yessim

Ik heb zo'n kaartje gekocht via Yessim Unlock Turbosim? Snel uw GSM nu simlock vrij!. Dus sim kaart en yessim erin en kijken of iet het doet. Eerst deed ie niks en zei ie na 5 minuten geen service. Toen las ik dat je 3g en dataroaming aan moet zetten. Dus gedaan, op vliegtuigmodus en daarna weer op gewone modus. Toen zag ik dat dat rondje ging op de voorgrond, dus hij was ergens mee bezig. Na ongeveer 3 minuten bleef hij vast staan en deed hij niets meer. Dus ik moest de power en home knop ingedrukt houden, en toen startte hij opnieuw op. Nu doet ie het wel weer maar dus nog steeds geen netwerk, enig advies?

Alvast bedankt,
  #555  
Oud 19-09-08, 12:14
dvlis dvlis is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 6
Standaard

Beste allemaal,

Ik heb afgelopen vrijdag mijn iPhone 3G 16GB Black binnen gehad uit Canada (ik geloof dat daar de operator Rogers is) ter vervanging van mijn eerste generatie iPhone. Daar kreeg ik een Turbosim bij en ik gebruik hem nu al een week zonder problemen met mijn Vodafone simkaart. Alles werkt, bellen, sms'en, 3G en locate me. Dit alles op firmware 2.1
  #556  
Oud 20-09-08, 16:11
ifolkert ifolkert is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Nijmegen
Berichten: 48
Standaard

net mijn iphonetje gehaald in belgie bij lab9, nog steeds geen simlock, heeeerlijk
  #557  
Oud 20-09-08, 17:48
Arne2606 Arne2606 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 96
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erwin_se Bekijk bericht
Ik heb een Yessim gekocht van www.cd-media.nl. De eigenaar is zeer kort in zijn communicatie en de website heeft ook her en der taalkundige mankementen, maar hij heeft wel altijd snel gereageerd op mijn vragen en heeft ook de moeite genomen om de Yessim voor mij te voorprogrammeren zodat deze direct geschikt was voor de IPhone 3G i.c.m. Vodafone. Daarmee heb ik een extra aanschaf van een programmeertool kunnen voorkomen om de Yessim klaar te maken.

Prima product, leverancier en uiteindelijke werking!

Enige tips:

1. Bij het Jailbreaken, vergeet dan niet om de <SHIFT> knop ingedrukt te houden als je bij de stap bent aangekomen om via ITunes de aangepaste firmware te restoren. Doe je dit niet, dan wordt niet gevraagd om de aangepaste versie en wordt je iphone direct gerestored naar een eerdere backup. Dan kun je flink wat bakken koffie drinken wat dat proces duurt rustig een uur voordat je opnieuw kunt beginnen en wel die ellendige <SHIFT> knop indrukt.

2. Vergeet natuurlijk niet de APN gegevens in te voeren van je vodafone/kpn etc. aansluiting. Voor Vodafone is dit live.vodafone.com (Vodafone:Vodafone)

3. Dataroaming moet AAN staan. De iphone denkt blijkbaar dat deze zich in het buitenland bevindt.
Geen last dat je niet gebeld kon worden? Heeft dit te maken als ik de apn gegevens niet heb ingevuld?

En daarnaast welke firmware en modem firmware stonden op je iphone toen je de yessim probeerde?

Ik kan alleen bellen namelijk... Heb zelf een 2.0.2 met 02.nogwat modem firmware...
  #558  
Oud 20-09-08, 18:56
prep02 prep02 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 10
Standaard Tips voor bewerken simkaart.

Hallo, ik heb een turbosim gekocht bij I-smartphone.nl.

Op de site werd vertelt dat hij probleemloos zou passen. Nu was ik er al vanuit gegaan dat dit niet zo zou zijn. Helaas heb ik gelijk en past mijn simkaart er niet meer bij.

Ik wilde graag weten wie dit probleem ook heeft gehad, en of jullie tips hebben om dit het makkelijkst op te lossen.

Heb al van iemand gehoord dat schuurpapier goed werkt.

Alvast bedankt.

Groetjes Prep
  #559  
Oud 21-09-08, 23:32
pzelf pzelf is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 12
Standaard

De i-smartphone sims die ik besteld had werken dus helaas niet.

als iemand er wel iets mee kan doen pm me dan ff ( je kunt er blijkbaar ook/wel Nokia fones mee unlocken)

Ik heb nu de sim besteld van hier, goede berichten over gelezen en niet echt duur.
ik hou jullie op de hoogte!
  #560  
Oud 22-09-08, 11:28
mguntenaar mguntenaar is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Loosdrecht
Berichten: 11
Stuur een bericht via MSN naar mguntenaar
Standaard

Nog even een update van mijn kant.

Draai nu dik een week op de ifoneguide SIM.

En heb werkelijk nog 0 problemen gehad. Ik gebruik mn telefoon veel zakelijk dus veel bellen in de auto, mail checken langs de weg etc.

Alles werkt nog steeds naar behoren bellen, sms, 3G, GPS.

Zo blij als een kind!
Reageren

Labels
2.1, 2.2, baseband, downgrade, firmware, rebelsim, unlock 3g, unlock 3g 2.2.1



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: Het Grote Video Topic berty Muziek, foto & video 2 08-05-11 17:12
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic groentjie Archief 2 12-12-08 13:47
Het grote firmware 2.0.0 pré unlock topic Beaux Archief 570 20-07-08 01:38
Het grote verveling topic... dedafmonteur Chat en geruchten 26 26-05-08 00:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:44.