vast in DFU/Recovery mode discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Kuoi Ik denk dat een herinstallatie van Itunes toch moet helpen. Wel eerst verwijderen , dan opnieuw opstarten en dan installeren. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zelfs TinyUmbrella heeft de AMD nodig om de iPhone uit recovery mode te halen en dat schijnt ook niet te werken. Goed advies |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 februari 2013 om 20:48 ---------- Oh nee, hier ook al |
|
|||
|
|||
Heren dank jullie wel!
Na heel wat bloed, zweet & tranen. Is het gelukt ! Ik had voor de zoveelste keer IOS 6.1.1 gedownload en installatie uitgevoerd. Maar dit keer mijn virusscanner en anti-adware programma's uitgeschakeld. Simpele oplossingen zijn vaak de beste. Nogmaals many thanks voor de tips en adviezen! Ps: Ireb, Tinyumbrella, Ifaith etc, was voor mij niet het reddende engel. |
|
|||
|
|||
Dat had ik in bericht #17 ook al aangegeven. In ieder geval goed dat het opgelost is. Succes verder
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Recovery/dfu mode | Robertoj | iPhone algemeen | 1 | 07-01-13 20:58 |
Kan niet in recovery mode / dfu mode komen | Boktor2 | iPhone algemeen | 6 | 30-07-10 02:02 |
Vast in recovery mode | kvdvelde1 | iPhone algemeen | 14 | 23-08-09 14:08 |
vast in recovery mode | kai824 | Archief | 2 | 01-08-09 17:22 |
DFU, Recovery & Restore Mode ? | Undertaxxx | Unlock [archief] | 4 | 23-03-08 14:15 |
|
|