XBMC WERKT op iOS 7 !! [video] discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ik vindt MovieBox veel beter...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik vindt MovieBox veel beter
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hoe krijg ik xot er op... welk web adres moet ik invullen?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Werkt stabiel en je hebt geen gedoe met addons. De mogelijkheid om de film te downloaden, zodat het offline ook af te spelen is. Grote database aan films waarvan de kwaliteit aardig tot uitstekend is.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Moviebox werkt via vpn? Werkt niet altijd via Wi-Fi, bij jullie wel?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Gisteravond mijn nieuwe ipad air gejailbreaked en voorzien van de laatste monthly gotham build voor iOS. Werkt top.
Even de sources en advanced xmls over gezet en de re-touched skin ingesteld. Heb nu vijf verschillende apparaten (htpc, raspberry pi, laptop, android tablet en ipad) voorzien van gotham die gebruik maken van dezelfde xbmc database die op de nas draait. Werkt vlekkeloos op de ipad. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook moviebox geprobeerd, leuk en dergelijke maar is een totaal ander programma dan XBMC.
beetje hetzelfde als de icefilm plugin in xbmc. |
|
|||
|
|||
Citaat:
2. Klik op Locatie toevoegen 3. Ga op geen staan en klik, er opent dan een ander scherm en vul daar in: http://fusion.xbmchub.com/ en klik op OK 4. Ga vervolgens naar Voer een naam in voor deze locatie en klik, er opent opnieuw een scherm en vul daar in: *FUSION en klik op OK 5. Nu nogmaals onderin op OK klikken om alles te bevestigen Nu heb je de locatie toegevoegd *FUSION toegevoegd van waaruit de repos en bijbehorende addons kunt downloaden en installeren. |
|
|||
|
|||
Xbmc werkt top maar heb alleen dat nu mijn camera en foto app niet meer werkt. Deze sluiten meteen weer af na het openen
|
|
||||
|
||||
dat heeft niets met XBMC te maken
|
|
|||
|
|||
Nu ik xbmc heb verwijderd werkt alles weer
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ondertiteling werkt dus niet makkelijk als bij XBMC. Add ons toevoegen gedoe? Mijn god..1 keer 3 minuten werk, daarna hoef je het nooit weer te doen. Films downloaden kan bij XBMC ook. Om over de kwaliteit nog maar te spreken bij XBMC. Is gewoon full hd te krijgen bij XBMC. En aanbod, wat is er mis met het aanbod bij XBMC. Zo goed als alle films en series die er zijn kun je zien.. Welke kun jij zien bij moviebox die ik niet bij xbmc kan zien dan? En hoe zet jij ondertiteling eronder dan?? Moet je hem eerst downloaden en dan pas ondertiteling erbij? En dan noem je xbmc omslachtig?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
De interface is gewoon super mooi gemaakt, het is zeker Appstore waardig en je hoeft niet liggen te zoeken tussen verschillende sources zoals dat bij XBMC wel moet. Bij XBMC had ik ook vaker het probleem dat ik een cijfer combinatie in moest voeren maar dat werkte helemaal niet omdat ik het via mijn iPad naar ATV3 streamde. En daarbij.. ondertiteling? Gast.. wie kan er tegenwoordig geen film of serie volgen zonder ondertitels? Vaak zijn grappen die gemaakt worden in series/films juist het sterke punt in die aflevering en die worden slecht vertaald in de subs waardoor je van die doelloze "grappen" krijgt. Ik ga MovieBox iig nietmeer vervangen door XBMC. En voor de mensen die mijn mening hierin niet delen is dat jullie goed recht. Maar ergens... ergens diep van binnen zullen ook jullie je realiseren dat MovieBox gewoon beter ontwikkeld is qua interface en usability. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hahaha... Yessir! Polyglot. Nice. Ik doelde voornamelijk op ietwat gecompliceerde grappen die dan niet helemaal lekker worden vertaald. Maar bij Franse en Italiaanse films zou ondertiteling natuurlijk welkom zijn, al is de uitgave van Franse en Italiaanse films vrij beperkt in vergelijking met Engelstalige films. Sorry als ik mensen heb beledigd met mijn vorige post, dat was absoluut niet mijn bedoeling.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Xbmc frodo subtitle add on werkt niet op ipad 2 | Pinnige | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 31-07-13 22:02 |
XBMC v12 Frodo werkt niet op ATV 2 | azuza | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 31-03-13 18:31 |
XBMC-IOS | westland | Jailbreak apps en thema's | 4 | 05-02-13 16:58 |
xbmc op ipad 3 werkt niet | NicolaasR | iPad algemeen | 0 | 13-09-12 16:49 |
hoe werkt de Setup XBMC met w7 | rjmeijer1973 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 15 | 20-07-11 10:07 |
|
|