iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: [3G] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (Windows) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/29451-3g-quickpwn-2-2-5-voor-fw-2-2-1-verzameltopic-windows.html)

iScorpio 05-02-09 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dimiboy (Bericht 253349)
Ik heb de tool gedraaid en ik heb terug netwerk zonder problemen, maar sedert dien heb ik geen 3G connectie meer. kan dit aan de jailbreak liggen, had al een simlokvrije iphone

groeten

Normaal gesproken ligt dit niet aan de jailbreak.

ace_ventura 06-02-09 12:27

waarom kan ik de quickpwn niet opendoen?
komt altijd foutmelding op
kan toepassing niet juist initialiseren..
heb hem al 6 keer gedownload

X-Tince 06-02-09 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ace_ventura (Bericht 253628)
waarom kan ik de quickpwn niet opendoen?
komt altijd foutmelding op
kan toepassing niet juist initialiseren..
heb hem al 6 keer gedownload

Heb je wel de nieuwste Framework.NET (ofzo iets) voor Windows? Misschien moet je deze ff downloaden via microsoft en daarna proberen.

ace_ventura 06-02-09 13:34

ja idd da was het probleem thx

mytch 06-02-09 14:59

3G met of zonder simlock? Updaten met PWNAGE lukt niet
 
Beste

Ik heb via het net een 3G gekocht met FW2.2. Gezien ik niet weet of deze (nochtans Belgisch toestel volgens de verkoper en normaal dus simlockfree) origineel simlockfree is, wilde ik hem updaten via PWNAGE zoals ik altijd deed met mijn 2G. Hij geeft bij een shift-restore echter foutmelding 5 en stopt met op het scherm van mijn phone het i-tuneslogo.

Herstellen via I-tunes is een mogelijkheid maar dan wil ie ook dadelijk upgraden naar 2.2.1.

1. hoe kan ik met zekerheid weten of het een originele simlockfree is? Zo kan ik hem via I-tunes herstellen.
2. indien niet, hoe kan ik hem terug updaten?

Thanks

Gekko 06-02-09 15:54

Ik wordt er onderhand knettergek van!
Ik heb eerst me iphone hersteld, geupdate en daarna geprobeerd te jailbreaken. Geen resultaat! Blijft heeeeeel erg lang hangen op het logo.

Vervolgens weer hersteld en opnieuw geprobeerd. Zelfde liedje.

Daarna hersteld en in DFU mode gezet. Geconfigureerd als nieuwe iPhone en geprobeerd te jailbreaken met QuickPWN 2.2.1-2 en.... WEER HETZELFDE!!!

Echt ik wordt er knettergek van...
Iemand die me kan helpen??
Ja ik heb .net Frameworks up to date en ik gebruik Windows XP..

Zojuisr verspringt mijn scherm naar wit, dan zwart en vervolgens krijg ik het logo'tje weer.
Tevens trilt ie na enkele minuten..

spf.iphone 06-02-09 22:24

hoe kan het nou fout gaan..?

Je download iPhone1,2_2.2.1_5H11_Restore, en quickpwn...
je volgt deze beschrijving...

https://forum.iculture.nl/f59/i...2-windows.html

allen gebruik je natuurlijk 2.2.1 ipv 2.2...

werkt super..!

bont 06-02-09 23:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spf.iphone (Bericht 253838)
Je download iPhone1,2_2.2.1_5H11_Restore, en quickpwn...
je volgt deze beschrijving...

Ik heb toenstraks mijn iPhone geprobeerd te jailbreaken, echter bleef deze hangen bij het apple logo. Hierna met moeite weer kunnen herstellen... (iPhone 3G (8GB), Originele firmware 2.2.1, inclusief T-Mobile abonnement.)

Heb je misschien de beide links die je hebt gebruikt voor de .ipsw en quickpwn bestand?

Alvast bedankt:)

periko 07-02-09 19:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jarule (Bericht 250965)
kan ik hem dan ook nog unloken

ja en je kan je um ook nog:rolleyes: laten vliegen

Undertaxxx 07-02-09 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door periko (Bericht 254065)
ja en je kan je um ook nog:rolleyes: laten vliegen

Beste,

Als een moderator jou post verwijdert is daar een reden voor, het is dan niet de bedoeling dat jij dit negeert en de post opnieuw plaatst.

periko 07-02-09 19:16

zit ik hier goed voor 02.30.03 modemfirmware

of is daar nog niks over:eek:

luister ik ben net nieuw en had het bericht niet gezien daarom stond het er 2 keer op dus niet met opzet dus niet zo opgefokt aub ik ben net 2 minuuten binnen relax

Undertaxxx 07-02-09 19:30

Best vriend,

ik ben helemaal relax maar nu ga je er toch echt wel over. Heb jij ooit al gehoord van een edit knop ? Ik geef je een waarschuwing dat je even aandacht moet besteden aan het forum beleid maar je gaat gewoon lekker door ? Ik kan erg goed begrijpen dat je nieuw bent maar das geen reden om de regels niet te volgen.

spf.iphone 07-02-09 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bont (Bericht 253866)
Ik heb toenstraks mijn iPhone geprobeerd te jailbreaken, echter bleef deze hangen bij het apple logo. Hierna met moeite weer kunnen herstellen... (iPhone 3G (8GB), Originele firmware 2.2.1, inclusief T-Mobile abonnement.)

Heb je misschien de beide links die je hebt gebruikt voor de .ipsw en quickpwn bestand?

Alvast bedankt:)

http://appldnld.apple.com.edgesuite....1_Restore.ipsw

http://quickpwn2-2-1.googlecode.com/...kPwn-225-2.zip

(= wel voor windows..!!!!)


succes

joostvl 09-02-09 21:27

hallo, voor ik de update heb gedaan van de nieuwe filmware had ik jailbreak had er wat problemen mee vandaar ik de upgrade van het filmware heb gedaan, problemen zijn nu weg maar nu is voor mij de vraag doe ik er goed aan het weer te jailbreaken?
en die link voor windows voor quickpwn (de nieuwe ) doet het niet meer.

bedankt

EDIT
sorry link doet het wel weer


spf.iphone 09-02-09 23:13

ja man gewoon jailbreaken...je kan het altijd weer ongedaan maken..!

corne67 10-02-09 15:46

terug zetten originele firmware
 
Heb een 2.2.5 jailbreak, maar als ik nu terugwil naar de originele firmware hoe moet ik dat dan doen?

Zie door de bomen het bos niet meer. Dus wie kan me even helpen?

King1987 10-02-09 15:50

Simpel, herstel hem in iTunes, dan ben je van de jailbreak af. Maak even een back-up anders ben je je contacten e.d kwijt.

spf.iphone 10-02-09 15:52

binnen itunes met shift op herstel klikken toch..?? wel effe backup maken...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 255251)
Simpel, herstel hem in iTunes, dan ben je van de jailbreak af. Maak even een back-up anders ben je je contacten e.d kwijt.

Damn jij bent snel zeg...!

King1987 10-02-09 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spf.iphone (Bericht 255253)
Damn jij bent snel zeg...!

Off-topic
Dan was ik nu nog traag, zit 4 minuten tussen de vraag en mijn antwoord ;)


corne67 10-02-09 16:02

oke, dus simpel op herstellen klikken [met of zonder de shift ingedrukt?] en backup maken is in iTunes reservekopie?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:10.