iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: [3G] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (Windows) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/29451-3g-quickpwn-2-2-5-voor-fw-2-2-1-verzameltopic-windows.html)

de3jeh 26-02-09 01:12

Jongens top uitgelegd werkt als een zonnetje hier :D

ben er erg blij mee keep up the good work !!!

StefV 26-02-09 08:47

Werkt!! Super.. Nu nog Simlock er af... :P

Bianca1703 26-02-09 11:37

Hallo,

ik heb een vraagje en kom er toch niet helemaal uit. Ik heb gisteren een officiele update gedaan via itunes van 2.2 naar 2.2.1. Er zit een officiele simlock de telefoon. Kan ik deze telefoon dan jailbreaken?

Tijn1 26-02-09 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bianca1703 (Bericht 260765)
Hallo,

ik heb een vraagje en kom er toch niet helemaal uit. Ik heb gisteren een officiele update gedaan via itunes van 2.2 naar 2.2.1. Er zit een officiele simlock de telefoon. Kan ik deze telefoon dan jailbreaken?

Ja het is altijd mogelijk om te jailbreaken, dit staat namelijk los van de daadwerkelijke simlock.

Het is een kwestie van quickpwn draaien en klaar ben je!
quickpwn kan je hier vinden.

Bianca1703 26-02-09 11:52

bedankt voor je snelle reactie. ik heb hier nog een vraag over, aangezien ik iets heb gelezen over een baseband en dat je daarna geen telefoonfuncties meer zou kunnen gebruiken. weet jij hoe dat zit als ik de fw 2.2.1 doe jailbreaken?

Destiny 26-02-09 11:55

Als je in iTunes op de normale manier update naar firmware 2.2.1, dan krijg je idd de nieuwe baseband. Als je een iPhone hebt via Tmobile, belgie of italie dan maakt dit niet uit. Als je momenteel een X-SIM of yellowsn0w gebruikt dan zul je een custom firmware moeten gebruiken aangezien X-SIMS en yellowsn0w niet werkt op de nieuwste baseband.

Tijn1 26-02-09 11:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bianca1703 (Bericht 260770)
bedankt voor je snelle reactie. ik heb hier nog een vraag over, aangezien ik iets heb gelezen over een baseband en dat je daarna geen telefoonfuncties meer zou kunnen gebruiken. weet jij hoe dat zit als ik de fw 2.2.1 doe jailbreaken?

je hebt de update al uitgevoerd in itunes dus daarmee is ook je baseband geupdate, en die is op dit moment nog niet software matig te unlocken met yellowsn0w, had je wel willen unlocken dan had je of op 2.2 moeten blijven of updaten met een custom firmware zodat je baseband niet geupdate zou worden!

jailbreaken doet bij elke firmware kort door de bocht gezegd de activatie omzeilen zodat je in itunes gewoon kunt synchroniseren etc

EDIT

Destiny je was me net voor



Bianca1703 26-02-09 12:32

Alweer bedankt voor jullie reacties. dan ga ik zometeen maar eens proberen mijn nederlandse tmobile telefoon te jailbreaken. Ik laat jullie wel weten of het gelukt is.

nog een klein vraagje. waar vind ik de download bestandjes?

spf.iphone 26-02-09 13:32

kijk effe op pagina 5... heb ik wat geplaatst...

Kuuhn 26-02-09 13:35

geen cydia?
 
heb mijn iPhone 3g ge-update en daarna jailbreak uitgevoerd. Ik kan nu alleen geen cydia vinden, het staat niet op mijn iPhone terwijl ik het wel heb aangevinkt ...
wie weet raad?

King1987 26-02-09 13:56

@ Kuuhn,

Nog een keer Quickpwn 2.2.5 draaien. Dan komt hij wel. Misschien is er iets verkeerd gegaan. Wil je ook even je profiel updaten? Dank.

Tijn1 26-02-09 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bianca1703 (Bericht 260787)
Alweer bedankt voor jullie reacties. dan ga ik zometeen maar eens proberen mijn nederlandse tmobile telefoon te jailbreaken. Ik laat jullie wel weten of het gelukt is.

nog een klein vraagje. waar vind ik de download bestandjes?

anders hier ook als je het nog niet hebt gevonden!

succes

the-edge 26-02-09 14:45

Jammer dat er nog steeds geen unlock is voor de nieuwe baseband... :( Maar er is altijd nog een unlock methode gevonden.. Dat zal nu toch wel weer het geval zijn??

Kuuhn 26-02-09 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 260817)
@ Kuuhn,

Nog een keer Quickpwn 2.2.5 draaien. Dan komt hij wel. Misschien is er iets verkeerd gegaan. Wil je ook even je profiel updaten? Dank.

heb quickpwn al een paar keer gedraaid, maar geen cydia...

edit: zie nu dat er meerdere apps niet op mn springboard staan: mn mailap is bv ook weg ...
het probleem zit hem dan misschien niet in quickpwn, maar in wat dan wel???

dimiboy 26-02-09 22:01

probleem bij installeren van Quickpwn
 
Als ik quickpwn op mijn systeem heb geinstalleerd en dan wil openen krijg ik de foutmelding 0xc0000135 en de tekst erbij dat windows de toepassing niet juist kan initialiseren

Kan iemand me hieromtrent wat uitleg geven hoe ik di moet oplossen?

greetz

Tijn1 26-02-09 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dimiboy (Bericht 260968)
Als ik quickpwn op mijn systeem heb geinstalleerd en dan wil openen krijg ik de foutmelding 0xc0000135 en de tekst erbij dat windows de toepassing niet juist kan initialiseren

Kan iemand me hieromtrent wat uitleg geven hoe ik di moet oplossen?

greetz

Heb je wel .net franework 2.0 of hoger geinstalleerd? Dit kan een van de oorzaken zijn voor jou probleem!

Als het niet werkt log in op een andere account dus bijv. Als gast!


Succes

Runaque 27-02-09 18:15

Ik heb daarnet mijn iPhone gejailbreakt met QuickPWN 2.2.5 komende vanaf FW 2.2.1 met baseband 02.30.03 en ik kan nog bellen, ik vreesde dat dit niet het geval zou zijn, maar blijkbaar zijn er enkele toestellen (T-mobile, Mobistar en nog een Italiaans) dat geen problemen ondervinden hierdoor.

knallos 27-02-09 18:25

bij mij de jailbreak uiteindelijk goed verlopen na het verwijderen van de simpincode
vind de jailbreak echt super had ik eerder moeten doen:D
bedankt voor al de tips in dit topic boys

Runaque 27-02-09 18:27

Euhmmm, nu ik QuickPWN heb toegepast kan iTunes de aangekochte applicaties niet meer syncroniseren, de rest wel. Hoe los ik dit op?

Laat maar zitten, probleem opgelost, had blijkbaar te maken dat ik terug de PC terug een machtiging moest geven voor de iPhone, die ik als een nieuwe geconfigureerd had. :D

Sinemet 28-02-09 18:15

Ik heb nu mn iphone gesynced en versie 2.2.1 en wil m ook graag jailbreaken. heb me suf gelezen maar kom er niet uit. Als ik t nu dus goed begrijp moet ik dus alleen QuickPWN 2.2.5 laten lopen??? Pls kan iemand me helpen want ik kom er zelfs met de zoekfunctie niet uit :'(


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:03.