iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: [3G] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (Windows) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/29451-3g-quickpwn-2-2-5-voor-fw-2-2-1-verzameltopic-windows.html)

King1987 17-03-09 18:54

@ Di-onic, hoe is hij simlock vrij gemaakt?

Gilliam 17-03-09 19:03

Voor de duidelijkheid, als ie fabrieks-af unlocked is kan je wel updaten, als ie software matig unlocked is niet.

Di-onic 18-03-09 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 267377)
@ Di-onic, hoe is hij simlock vrij gemaakt?

Dat weet ik zo niet, heb hem zo overgenomen. Is er een manier om daarachter te komen?

walterdros 19-03-09 11:37

Mijn eerste poging mijn iphone te jailbreaken is niet helemaal goed gegaan...
QuickPWN 2.2.5. gedraaid, alles ging goed tot mijn iphone opnieuw moest opstarten, komt nu niet meer verder dan het apple logo...
HELP!!




Probleem opgelost...

Blackje 19-03-09 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door walterdros (Bericht 268143)
Mijn eerste poging mijn iphone te jailbreaken is niet helemaal goed gegaan...
QuickPWN 2.2.5. gedraaid, alles ging goed tot mijn iphone opnieuw moest opstarten, komt nu niet meer verder dan het apple logo...
HELP!!




Probleem opgelost...

hoe heb je het opgelost dan??

walterdros 19-03-09 13:32

Blijven connecten met itunes...
Herkend de iphone vanzelf weer een keer, dan herstellen en opnieuw proberen...
2e keer ging bij mij wel goed.

Blackje 20-03-09 02:56

pfff mmmn JB lukt nog steeds niet
En ik kijk er ook niet meer naar, dan maar geen JB op me iphone =.='

spf.iphone 20-03-09 11:53

Kan ik eigenlijk Itunes updaten zonder tegen problemen aan te lopen met mijn jb iphone...? ik kreeg gister een melding dat ik itunes kan upgraden nml... nog maar effe niet gedaan...

Brian_NL 20-03-09 11:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spf.iphone (Bericht 268716)
Kan ik eigenlijk Itunes updaten zonder tegen problemen aan te lopen met mijn jb iphone...? ik kreeg gister een melding dat ik itunes kan upgraden nml... nog maar effe niet gedaan...

kan je gewoon updaten!

Vince247 21-03-09 14:51

Excuses als dit de verkeerde thread is, maar ik zit nu met een probleem.

Ik ben in bezit van een iPhone met Fw 2.2 jailbreak. Ik wilde updaten naar 2.2.1 en die dan weer jailbreaken met quickpwn.

Ik zit nu op een windows XP pc. Daarop deed ik in Itunes de update naar 2.2.1, is dit een fout?

Ik deed dus een update naar 2.2.1 via Itunes. Itunes deed de update, in ieder geval mijn iphone zit nu in DFU modus, je ziet een usb kabel en een pijltje naar het icoon van itunes. Vrij snel kreeg ik de melding "Fout 1600" en daarna gebeurde er niets. Nu als ik mijn iphone herstart gaat hij meteen in DFU mode en gebeurt er verder niets. Itunes herkent mijn Iphone ook niet meer...

Ik heb geen idee wat ik nu kan doen...

Elke hulp wordt zeer op prijs gesteld

King1987 21-03-09 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vince247 (Bericht 269169)
Excuses als dit de verkeerde thread is, maar ik zit nu met een probleem.

Ik ben in bezit van een iPhone met Fw 2.2 jailbreak. Ik wilde updaten naar 2.2.1 en die dan weer jailbreaken met quickpwn.

Ik zit nu op een windows XP pc. Daarop deed ik in Itunes de update naar 2.2.1, is dit een fout?

Ik deed dus een update naar 2.2.1 via Itunes. Itunes deed de update, in ieder geval mijn iphone zit nu in DFU modus, je ziet een usb kabel en een pijltje naar het icoon van itunes. Vrij snel kreeg ik de melding "Fout 1600" en daarna gebeurde er niets. Nu als ik mijn iphone herstart gaat hij meteen in DFU mode en gebeurt er verder niets. Itunes herkent mijn Iphone ook niet meer...

Ik heb geen idee wat ik nu kan doen...

Elke hulp wordt zeer op prijs gesteld

Het is niet DFU maar recovery mode. (waar je nu in zit ;)) Probeer eens de echte DFU (kijk in de wiki hoe ;) ) Mocht je nog fout 1600 hebben, probeer dan eens een usb poort op de achterkant van je PC. Dat wil ook wel eens de oplossing wezen :)

ButcherJF 21-03-09 16:37

MAAR: voordat je verder gaat, wat voor iPhone heb je? Is ie standaard gelocked, let dan op dat je niet update met de originele firmware 2.2.1 omdat dan je baseband niet meer te unlocken is. Gebruik de custom van Michael om dit te voorkomen.
Ik hoop dat ik nog niet te laat ben.....

fins 22-03-09 09:18

ik heb de upgrade gedaan maar na het synchroniseren ben ik alle appstore programma's kwijt. wat heb ik fout gedaan? of moet ik nog iets doen om deze terug te zetten?

Undertaxxx 22-03-09 09:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fins (Bericht 269409)
ik heb de upgrade gedaan maar na het synchroniseren ben ik alle appstore programma's kwijt. wat heb ik fout gedaan? of moet ik nog iets doen om deze terug te zetten?

Heb je al eens gezien of alle vinkjes nog voor de applicaties staan ? Wat ook altijd kan is dat er applicaties via het illegaal circiut aanwezig waren en deze zullen dan ook verdwijnen na een Upgrade.

fins 22-03-09 09:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 269410)
Heb je al eens gezien of alle vinkjes nog voor de applicaties staan ? Wat ook altijd kan is dat er applicaties via het illegaal circiut aanwezig waren en deze zullen dan ook verdwijnen na een Upgrade.

Moet ik daarvoor in Itunes kijken?

Undertaxxx 22-03-09 09:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fins (Bericht 269412)
Moet ik daarvoor in Itunes kijken?

Klik even op onderstaande thumbnail, deze zal je op het screenshot laten zien wat ik bedoel.

http://img13.imageshack.us/img13/154...loosrrw.th.jpg

fins 22-03-09 09:47

ja daar heb ik gekeken maar daar stonden helemaal geen programma's
ik zie nu net dat ik links in de balk als ik op itunes store klik mezelf kan inloggen en daar ook je gekochte applicaties kan bekijken maar daar staat ook niks, had ik dit moeten doen voordat ik die upgrade ging doen?

Undertaxxx 22-03-09 09:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fins (Bericht 269416)
ja daar heb ik gekeken maar daar stonden helemaal geen programma's
ik zie nu net dat ik links in de balk als ik op itunes store klik mezelf kan inloggen en daar ook je gekochte applicaties kan bekijken maar daar staat ook niks, had ik dit moeten doen voordat ik die upgrade ging doen?

Je hebt toch per toeval geen illegaal verkregen apps geïnstalleerd ? Indien dit wel het geval is kan ik je niet verder helpen aangezien dit niet in strijd is met de forum regels.

Indien dit niet het geval is is dit een vrij vreemd probleem, dan kan ik je alleen aanraden om al je apps opnieuw te kopen. Applicaties moet je maar 1x betalen (meeste gevallen), daarna kan je ze gratis opnieuw downloaden alsook updates.

fins 22-03-09 09:59

nee ik heb geen illegale apps gedownload, dit gaat puur om gekochte apps uit appstore, ik denk dat ik ze niet heb gebackupt dus zal ik nu alles opnieuw moeten downloaden.

bedankt voor je hulp en je snelle reactie.

een andere vraag:
als ik ze dalijk opnieuw heb gedownload, hoe kan ik deze dan wel backuppen?
moet ik daarvoor inoggen via itunes op de appstore ofzo?

Undertaxxx 22-03-09 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fins (Bericht 269422)
een andere vraag:
als ik ze dalijk opnieuw heb gedownload, hoe kan ik deze dan wel backuppen?
moet ik daarvoor inoggen via itunes op de appstore ofzo?

iTunes doet dit automatisch als het goed is. Je muziek collectie verdwijnt ook niet na elke update/restore dus dit is ook het geval voor je applicaties. Trouwens als je de applicaties gekocht hebt zouden ze sowieso nog aanwezig moeten zijn in de mobile applications folder van iTunes . Deze kan je vinden op volgende locatie Music\iTunes\Mobile Applications.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:03.