iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: [3G] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (Windows) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/29451-3g-quickpwn-2-2-5-voor-fw-2-2-1-verzameltopic-windows.html)

little_ghost 02-03-09 01:04

Ik heb al diverse fw-updates en jailbreaks gedaan maar deze, 2.2.1, krijg ik niet voor elkaar?!

itunes blijft zeggen dat hij 2.2 is en ook in de telefoon zelf blijft hij 2.2 aangeven...

Wat zie ik over het hoofd/doe ik verkeerd ten opzichte van de vorrige JB's?!

Iphone 3g (orig. t-mob)
QuickPwn-225-2
iPhone1,2_2.2.1_5H11_Restore.ipsw

- Little_Ghost

iBen 02-03-09 19:57

probeer het een volgens deze handleiding, is bij mij goed gelukt.

https://forum.iculture.nl/f59/i...2-windows.html

succes.

synthic 04-03-09 23:41

M.b.v. deze handleiding kom ik terecht met een foutmelding (foutmelding: 1013).
Dus, heb je een FW: 2.2.1., deze handleiding helpt je niet uit.

Hm, hoe dan ook, krijg ik hem nu wel gejailbreakt.

Neefdave 12-03-09 22:59

Ben ik met je eens synthic, net geprobeerd voor de eerste keer. Ook foutmelding 1013. Moet ik de firmware opnieuw downloaden via itunes 246,4mb wat een uur duurt!? WTF @ trage servers. En kan ik alles weer gaan herstellen. Eerste keer, gelijk fout krijg t er wel warm van. Hoop dat t goed komt. Maar hoe krijg ik het nu WEL werkend? Of heb je het meerdere keren geprobeerd synthic?

Neefdave 13-03-09 08:57

Blijkbaar had ik alsnog verkeerde quickpwn gedownload...

Dark-Link 13-03-09 11:52

Ik ben ff heel in de war van al die versies enzo (: ik ben nieuw bij het jailbreaken, ik wil me 3g iphone nu voor de eerste keer jailbreaken en heb versie 2.2.1 (5H11). Maar moet ik dit nu dus doen met quickpwn 2.2.5 ? en moet ik dan eerst zo'n restore ding maken bij itunes om niet alles te verliezen of behoud ik alles wat er al wel op staat? (foto's contacten muziek applicaties etc.)of moet ik eerst nog downgraden of wat dan ook?

bedankt voor het lezen iig :)

Neefdave 13-03-09 11:59

Ik heb het vandaag voor de tweede keer geprobeerd en het is gelukt.
Je moet inderdaad eerst een reservekopie maken in Itunes.
Daarna pak jet quickpwn 2.2.5 en daar jailbreak je mee. Ik had al mijn contacten e.d. nog.

jjm 15-03-09 11:54

Heb een probleem met het geluid van mijn Iphone via de connector aan de onderzijde. Ik heb via een forumbericht gevraagd voor oplossingen. Een van de oplossingen was het restoren van de software. Dat heb ik gedaan, maar helpt niets. Ik heb nu 2.2.1 ipv 2.2. Helaas is de jailbreak die ik had nu ook verdwenen. Op zicht geen probleem om hem weer de jailbreaken, echter ik zal hem moeten opsturen voor reparatie. Enig idee of men kan zien dat hij van een jailbreak was voorzien? Ik heb de 2.2.1. update via itunes gedaan.

AUB info.

Thx alvast.....pffff wat een gedoe zeg allemaal om alles weer origineel te krijgen ;-)

Michael 15-03-09 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jjm (Bericht 266549)
Heb een probleem met het geluid van mijn Iphone via de connector aan de onderzijde. Ik heb via een forumbericht gevraagd voor oplossingen. Een van de oplossingen was het restoren van de software. Dat heb ik gedaan, maar helpt niets. Ik heb nu 2.2.1 ipv 2.2. Helaas is de jailbreak die ik had nu ook verdwenen. Op zicht geen probleem om hem weer de jailbreaken, echter ik zal hem moeten opsturen voor reparatie. Enig idee of men kan zien dat hij van een jailbreak was voorzien? Ik heb de 2.2.1. update via itunes gedaan.

AUB info.

Thx alvast.....pffff wat een gedoe zeg allemaal om alles weer origineel te krijgen ;-)

Nee dat gaan ze niet zien.

wouterp 15-03-09 20:25

Quickpwn 2.2.5-2 blijft hangen, schakelt niet door naar de functie 5 seconden home knop inhouden. Iemand ideeën?

Phil. 15-03-09 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rob@wup (Bericht 252142)
Ik had dus firmware 2.2.1, Wil ik hem gaan jailbreaken, blijft hij 45min vasthangen in dat scherm, ik hem dus ontkoppelt. Uitgezet en nu start hij dus niet meer op. Krijg dus de hele tijd een apple logo als ik hem aanzet, maar hij start niet meer door. Wie weet hoe ik het kan oplossen/zien of hij kapot is.:(:(

Ik heb precies hetzelfde!:(

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 252143)
In DFU mode zetten en restoren. Restore naar firmware 2.2 als je een "illegale" iPhone hebt via amerika etc. 2.2 staat in de wiki.
Restore naar firmware 2.2.1 als je een officiele iPhone 3G hebt via T-mobile, Belgie etc.

Ik heb het geprobeerd en het werkt nogsteeds niet:mad:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rob@wup (Bericht 252365)
Hij werkt dus alweer, ik kwam terug van het werk, toen nog eens aangezet laten opstarten en deed hij het. Hij heeft dus totaal 4 uur of zo opgestart, beetje lang lijkt me.:p

Heb je hem 4 uur lang uitgelaten of op het Apple logo laten staan?, dan doe ik hetzelfde;)

Durex 15-03-09 23:09

Hallo mede-iPhoners!

Ik ben helemaal nieuw in het iPhone-gebeuren, dus het zal wel allemaal heel dom zijn wat ik allemaal zeg, maar ik ga het gewoon proberen. Ik heb toch besloten om gewoon mijn iPhone 3G 16Gb uit Italië (simlockvrij) te willen Jailbreaken.

Ik heb de volgende dingen: QuickPwn 2.2.5, nieuwste iTunes, Firmware 2.2.1 en Windows Vista.

Mijn vraag was of het Jailbreaken van mijn iPhone hetzelfde is als in de handleiding van de Wiki-gids besproken wordt. De link staat hier onder.

https://forum.iculture.nl/f59/i...2-windows.html

Kan ik deze handleiding gewoon aanhouden, of moet ik nog andere dingen doen? Ik wil zeker zijn van mijn zaak, en geen gedoe krijgen met mijn iPhone. Ik hoop dat jullie mij daar mee kunnen verder helpen.

Nogmaals, ik heb hem net, weet er niet veel van, dus gelieve geen kwaaie Posts :rolleyes:

Alvast bedankt, Durex :D

Michael 15-03-09 23:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Durex (Bericht 266763)
Hallo mede-iPhoners!

Ik ben helemaal nieuw in het iPhone-gebeuren, dus het zal wel allemaal heel dom zijn wat ik allemaal zeg, maar ik ga het gewoon proberen. Ik heb toch besloten om gewoon mijn iPhone 3G 16Gb uit Italië (simlockvrij) te willen Jailbreaken.

Ik heb de volgende dingen: QuickPwn 2.2.5, nieuwste iTunes, Firmware 2.2.1 en Windows Vista.

Mijn vraag was of het Jailbreaken van mijn iPhone hetzelfde is als in de handleiding van de Wiki-gids besproken wordt. De link staat hier onder.

https://forum.iculture.nl/f59/i...2-windows.html

Kan ik deze handleiding gewoon aanhouden, of moet ik nog andere dingen doen? Ik wil zeker zijn van mijn zaak, en geen gedoe krijgen met mijn iPhone. Ik hoop dat jullie mij daar mee kunnen verder helpen.

Nogmaals, ik heb hem net, weet er niet veel van, dus gelieve geen kwaaie Posts :rolleyes:

Alvast bedankt, Durex :D

Gebruik deze Quickpwn 225 voor windows

Durex 15-03-09 23:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 266772)

Hartstikke bedankt! :cool:

wouterp 16-03-09 08:11

Valt me op in het forum dat meer mensen het probleem hebben dat quickpwn 2.2.5-2 voor windows blijft hangen en niet doorschakelt naar de functie 5 seconden home knop inhouden en dus de jailbreak niet uitvoert. Lees ook geen oplossingen hiervoor. Heb zelf Visa 64bit. Misschien een keer op de oude pc met XP proberen?

Phil. 16-03-09 20:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Phil. (Bericht 266738)
Ik heb precies hetzelfde!:(



Ik heb het geprobeerd en het werkt nogsteeds niet:mad:



Heb je hem 4 uur lang uitgelaten of op het Apple logo laten staan?, dan doe ik hetzelfde;)

HET IS GELUKT!:D
Ik heb het opnieuw geprobeerd, maar eerst de (sim-)pincode eraf gehaald:p

wouterp 16-03-09 21:15

YES, ook hier gelukt!
Opnieuw geprobeerd en inderdaad eerst de SIM-pincode uitgeschakeld via instellingen->telefoon en daarna verliep de jailbreak ahw probleemloos.

Dank voor reacties en hulp.

Blackje 17-03-09 15:37

LOL dus daar ga ik steeds fout, die simlock XD
Man ik voel me z'n een Noob XD nooit bij stil gestaan om die ff uit te zetten XD

Neefdave 17-03-09 15:49

Ik heb dat niet eens moeten doen. Kan ik btw gewoon updaten naar itunes 8.1? Moet dat verder geen problemen opleveren?

Di-onic 17-03-09 18:53

Ik heb pas de iphone 3g 8gb hij heeft een jailbreak en is simlock vrij. Ik snap niet helemaal of ik hem nu kan updaten of niet. Kan ik de gewone handleiding daarvoor aanhouden of krijg ik dan problemen met mijn simlock. Ik heb ondertussen zoveel informatie gelezen dat ik het voor de zekerheid hier maar even navraag...

Alvast bedankt;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:22.