Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ Vragen over deze foutmelding gelieve in de daarvoor aangewezen topics stellen (bijvoorbeeld deze ) dude het hoort toch bij dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Kan in iTunes. Alleen contacten worden niet onthouden, die kan je uit /var/mobile/Library/MobileAddressBook halen, dacht ik.
|
|||
|
|||
Hey allemaal! Gelukkig OSX naast Vista geinstalleerd op een PC
Mij is het geluk! Meerdere malen zelfs! Wel een vraagje! Cydia is er nog niet helemaal klaar voor of wel? Ik kan niets installeren of toevoegen. Geen install maar ReLoad. Iemand een verklaring? |
|
|||
|
|||
heb je hem werkend?
|
|
||||
|
||||
mischien domme vraag maar waar staat /var/........ zoals al eerder gemeld ben een beginneling. Staat er ook ergens hoe het allemaal werkt met dat custom gedoe
|
|
||||
|
||||
iMario, hoe zit het nou met de 2G custom firmware's? komen deze ook nog tot onze beschikking?
|
|||
|
|||
@needdave ja bij mij werkt het, hij heeft nu me backup terug gezet en is me apps aan het installeren. en ik heb ook tmobile gesimlocked.
@Inyigo even makkelijk enige wat je moet doen is de custom firmware downloaden. Backupje maken met itunes van je iphone. Ding in RFU of DFU (zie post 1) en shift + restore van custom firmware. en dan backupje terug zetten en done |
|
||||
|
||||
Ik heb een T-Mobile locked iPhone, heb zojuist mijn eigen Custom ipsw firmware gemaakt en op mijn iPhone gezet. Tot zover leek alles te werken ...
.. Maar ik krijg sinds de jailbreak geen netwerk ontvangst meer met T-Mobile! Heb mijn simkaart er al uit gehaald en een aantal keer gereboot maar nog steeds geen ontvangst! Iemand tips? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Het lijkt me echt stug dat het aan ons windows gebruikers ligt.. Ik had namelijk aan constant die 1600 error, en de oplossingen die in de wiki staan werken gewoonweg niet met deze FW. Ik kan ook wel gewoon updaten naar de originele, maar de custom versie word niet geaccepteerd door iTunes in windows..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik had dat laatst ook bij een vriend van mij! Tot dat ik gewoon op shift herstel drukte!
Alles werkte goed! Dus nognaals, geen DFU mode Geen Restore Mode. Gewoon Iphone aan en dan shift of alt Restore! Werkt bij mij het altijd! Waarom? Geen idee, haha! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Contacten worden niet onthouden????????
|
|||
|
|||
Daar heb je toch je reservekopie voor?!
|
|
||||
|
||||
Waar staan die /var/mobile/..... bestanden en hoe kan ik een backup maken?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Heeft iemand een Custom zonder Ananas ?
Edit: al gevonden via de Expert-Mode kan je ze uitzetten Laatst gewijzigd door shapezzz; 19-06-09 om 23:59. |
|
||||
|
||||
Hier gelukt met custom zonder activatie uit de startpost
Originele T-Mobile met I-150 gedaan in Itunes met shift herstel..as easy as it could be!! Thanks jongens.. ik ga 3.0 verkennen en al die zooi terugzetten
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic | 3svb | Jailbreak | 380 | 21-04-10 21:50 |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 76 | 20-06-09 17:24 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
|
|