Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iMario De custom firmwares updaten je Baseband [i]niet/i]. MAAR! De oude Baseband praat niet tegen de nieuwe 3.0 firmware, dus de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
is die er nou nog niet ik ben he-le-maal ready de gewone voor windows ik heb die ouwe nog op me pc m et apps mischien kan ik alles terug slepen wat ik kwijt was p.s die yailbreak wat boven gemeld staat bij me profiel in nou een baksteen na die update van gisteren met itunes
Laatst gewijzigd door periko; 20-06-09 om 00:00. |
|
|||
|
|||
heeft iemand een idee wanneer de software voor windows gebruikers uitkomt voor mac is die al uit maar windows gebruikers moeten nog op zich laten wachten:S
|
|
|||
|
|||
Die custom op pagina 1 werken niet via megaupload of is het omdat de server overvol zit.
|
|
||||
|
||||
Wie heeft er dan een Custom Firmware 3.0 met Cydia en activatie? (geen aangepaste boot logo's)
Net de link weggehaald. Denk dat Megaupload het bestand verwijderd heeft.
|
|||
|
|||
Citaat:
tip: neem de custom firmware zonder activatie als je een abbo van tmobile hebt net zo als ik en een gesimlocked iphone |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Waarom wij windows gebruikers maar extra wachten.
|
|
|||
|
|||
Mario die met activate die heb ik wel kunnen downloaden kan ik die gebruiken via dfu-mode voor mijn legale 3g 3.0.
Of raadt je me aan nog wat geduld te hebben. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
maar zou je het me even vanaf stap een duidelijk willen uitleggen ik heb dus een iphone met firmware 3.0 en itunes 8.2.. |
|
|||
|
|||
als je een moment hebt zal ik een nieuwe link posten binnen 2min (lange leve fiber power )
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dank! |
|
|||
|
|||
PGOREL: wat betekent rfu mode kan het niet vinden in de wiki
|
|
|||
|
|||
how to jailbracken met andere prog in windows zou iemand dat kunnen uitleggen
|
|
|||
|
|||
hmmz.. dfu mode error: 1600
Restore mode error: 1604 na tien minuten... Restoren naar orginele FW 7 minuten! no problems... Italiaanse 16GB BLACK no simlock FW3.0 Weet jij het nog? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Niet mogelijk op het moment. Custom firmware is nu je enigste hoop. |
|
|||
|
|||
ik ook met niewe baseband en als die komt slaq ik een kruis en druk net als eerste keer
|
|
|||
|
|||
Ok heb je link gestuurt met juiste custom
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic | 3svb | Jailbreak | 380 | 21-04-10 21:50 |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 76 | 20-06-09 17:24 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
|
|