Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Time Hey allen, Enig idee wanneer 'Five Icon Dock' gaat werken onder OS 3.0? Ik heb het net geinstalleerd maar het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
voor de genen die problemen hadden met cydia, de eerste keer dat je cydia opstart moet je zorgen dat je op een Wi-Fi netwerk zit dat werkte voor mij.
|
|
|||
|
|||
Five icon dock is wel werkend te krijgen, hier de link.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kan iemand met een mac een ipsw maken waar de mensen met een 1600 last van hebben en die dan uploaden?
Je verdient hiermee echt veel respect van medemembers!! Alvast bedankt!!! |
|
|||
|
|||
Ah, die errors komen dus door een verkeerd ipsw bestand. Nog nooit gepwnd aanklikken bij het aanmaken van de ipsw en telefoon in DFU zetten. Gaat al een stuk beter nu
Gelezen mensen met 1600 en 1604 errors? Zal zo een linkje posten. Tien minuten. Laatst gewijzigd door Johannes; 20-06-09 om 00:55. Reden: komt een link bij |
|
|||
|
|||
Kan iemand zo`n versie met ''phone has never been pwnd before'' aangevinkt uploaden?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
THnx johannes! |
|
|||
|
|||
Zo'n versie zal idd mooi zijn. Heb net mijn iphone moeten herstellen naar 3.0 (hij ging niet meer uit recovery mode ). Nu na 1,5 uur weer klaar (heb er best veel zooi opstaan merk ik nu wat tie terug moet zetten )
Kom maar op met die nieuwe versie |
|
|||
|
|||
Ik zit echt met verbazing naar mijn iPhone te kijken. Heb 'm net geupdate naar 3.0
Heb net even de pwnagetool ding niet goed uitgevoerd dus de normale 3.0 geinstalleerd. Hoef ik mijn iPhone helemaal niet te activeren, terwijl ik vorige keer hem moest jailbraiken om te activeren. Alleen youtube doet 't niet. Ik twijfel nog steeds een beetje of ik nou wel jailbreak heb of niet, haha. Maar cydia of zo is nergens te zien dus zal wel niet. |
|
|||
|
|||
Ga niet slapen tot alles weer naar behoren werkt
|
|
|||
|
|||
Thanks, die wil ik ook wel
|
||||
|
||||
Heeft er al iemand een andere ipsw geupload?
|
|||
|
|||
ja had ik al gedaan maar me post moet geapproved worden door een moderator :S
|
|
|||
|
|||
Ok, deze versie bevat wel de ananas maar is verder niet aangepast. Voor mensen met de 1600/1604 error dus. Telefoon moet wel in DFU mode staan. Niet geactiveerd. Voor mensen met en T-Mobile abo dus.
MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service Doe ermee wat je wilt. En tot de jailbreak van de 3G S of firmware 3.1 maar weer ;p Laatst gewijzigd door Johannes; 20-06-09 om 02:43. |
|
|||
|
|||
Alles liep perfect hier met de Custom FW die te vinden is op post 1.
Ben wel al mijn apps kwijt.. Maar mss vind ik ze via appbackup terug.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
is die er nou voor Windows 3.0 iTunes 8.2 tmobile abbonoment geen unlock (sinds gisteren)
|
|
|||
|
|||
Mmm ik zet gewoon de standaard 3.0 terug, ga slapen en wacht wel op Quickpwn.
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic | 3svb | Jailbreak | 380 | 21-04-10 21:50 |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 76 | 20-06-09 17:24 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
|
|