Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service hier is de jailbreak voor t-mobile gelockte phones. Ik zou hem alleen niet gebruiken voorlopig, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service
hier is de jailbreak voor t-mobile gelockte phones. Ik zou hem alleen niet gebruiken voorlopig, want volgens mij, als je deze gebruikte krijg je en gejailbreakte ipod toch, zolang ultra snow nog niet uit is.... wederom met pawnage tool gemaakt, via simple mode (dus met pineapple logo ;-), en cydia en Icy |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Itunes blijft hangen op herstel iphone voorbereiden iemand een idee?? mijn iphone geeft itunes tekentje aan met adapter eronder. Hij hangt er aan ?
|
|
|||
|
|||
Top! Heb Pwnage tool binnen, ben een backup aant maken.
Maar dat duurt jaren, hij staat al 10 minuten op hetzelfde stukje. Iemand een idee? |
|
|||
|
|||
Ik heb alleen nog 1 vraagje.
Zijn er nog bepaalde apps/plugins/weetikveel 'gevaarlijk' ofzo? die je via Cydia installeerd. En hoe verwijder je deze dingen dan weer? edit: En is het ook nog mogelijk om die afschuwelijke ananas terug te veranderen in de appel? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heb net geprobeerd een 3.0 firmware met oude baseband en yellowsnow te gebruiken....
ik kan je vertellen... dat werkt niet ;-) Iphone wordt er traag van en geen unlock. Het was een leuk experiment... |
|
|||
|
|||
Yeehaa... was m'n eerste jailbraik (Iphone 3G meg pwnagetool) en was echt heel simpel. Max. 15min en het was voor elkaar.
Was er nu iemand die nog die custom build wilde ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zit op een pc, maar heb een mac in de buurt. Ik ga proberen de iPhone op de mac te jailbreaken, en dan weer terug naar mijn pc de boel herstellen... |
|
||||
|
||||
Citaat:
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Kan iemand me vertellen hoe ik de iphone 3G uit amerika maar geunlockd en gejailbreakt moet updaten naar 3.0 zonder dat cydia en installer wegzijn?
|
|
|||
|
|||
hier ook 1600 en 1604.
bezig met restore naar originele firm en hierna ngmaals proberen. ( per ongeluk wel eerst geprobeerd direct via itunes zonder dfu, mss is dat wel de rede ) hou jullie op de hoogte |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Yocko, is die laatste nou voor een 3G die niet met iTunes geactiveerd moet worden?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor de ananas zoek effe op google op iphone bootlogo wijzigen.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De eerste is zonder itunes activate de tweede download met geloof ik!
ik heb net DFU geprobeert en krijg 1600. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
shit, het wordt nu al van megaupload afgehaald...
:"( |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic | 3svb | Jailbreak | 380 | 21-04-10 21:50 |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 76 | 20-06-09 17:24 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
|
|